Maskinfører Skrevet 19. november Forfatter Del Skrevet 19. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja🥰 Ja må legge om litt drenering og sånn samt kloakk men dette blir jo gratis bare Diesel og olje 🥰 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november Har aldri hatt garasje jeg. Kunne bygget, men orker ikke søke 🙄 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november @Maskinfører må småskyte av meg selv som har klippet hårklipp på meg selv og en mann sukssesfult! Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november Delvis skrev (Akkurat nå): Har aldri hatt garasje jeg. Kunne bygget, men orker ikke søke 🙄 Teltgarasje?😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. november Forfatter Del Skrevet 19. november Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Teltgarasje?😅 Nei Lecablokker med kledning på utsiden og nedsenket løftebukk 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november (endret) Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei Lecablokker med kledning på utsiden og nedsenket løftebukk 😀 Ja, men da bygger man jo Endret 19. november av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. november Forfatter Del Skrevet 19. november Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Ja, men da bygger man jo Ja må bare flytte kloakken til de som bor ovenfor her først 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja må bare flytte kloakken til de som bor ovenfor her først 😀 Skulle ikke du kanskje flytte da? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. november Forfatter Del Skrevet 19. november Så nydelige puser trist de bodde i Haugesund 😭😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. november Forfatter Del Skrevet 19. november Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Skulle ikke du kanskje flytte da? Vi vet ikke 🤔🤔 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi vet ikke 🤔🤔 Kjipt å flytte hvis dere har nettopp bygget. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. november Forfatter Del Skrevet 19. november Kassettspiller skrev (26 minutter siden): Kjipt å flytte hvis dere har nettopp bygget. Ja ☹️☹️ men ekke bygd noe ennå da så ☺️ men som sagt hun syns det er koselig her da 😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja ☹️☹️ men ekke bygd noe ennå da så ☺️ men som sagt hun syns det er koselig her da 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. november Forfatter Del Skrevet 19. november (endret) Søt 😻😻 skulle gjerne sittet ved siden av med min fiskestang 😻😻🎣🎣🎣 Endret 19. november av Maskinfører 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. november Forfatter Del Skrevet 19. november Delvis skrev (1 time siden): Har aldri hatt garasje jeg. Kunne bygget, men orker ikke søke 🙄 Du kan bygge 49 kvm bare ved og snakke med naboer 😉 Takk Siv Jensen forenkling kalte hu det ☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. november Forfatter Del Skrevet 19. november Kassettspiller skrev (7 minutter siden): ☺️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november Maskinfører skrev (42 minutter siden): Så nydelige puser trist de bodde i Haugesund 😭😻😻 Haugesund? Det er ikke langt unna her 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja ble hvitt i natt da @Sviskepott og @Kassettspiller ❄️❄️❄️🌨️🌨️🌨️🏔️🏔️🏔️☹️☹️ Vi slapp heldigvis unna snøen her i Bergen i natt som var.😊😊 Kassettspiller skrev (5 timer siden): Ja, det snør her også. ❄️☃️ Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja tenkte meg det du er jo bare 1.5-2 timer unna meg så 🌨️🌨️❄️❄️☺️☺️ Vi ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november Maskinfører skrev (53 minutter siden): Søt 😻😻 skulle gjerne sittet ved siden av med min fiskestang 😻😻🎣🎣🎣 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. november Del Skrevet 19. november Delvis skrev (2 timer siden): Har aldri hatt garasje jeg. Kunne bygget, men orker ikke søke 🙄 Vi ønsker deg også en godtirsdagskveld.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå