Maskinfører Skrevet tirsdag kl 15:37 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 15:37 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja🥰 Ja må legge om litt drenering og sånn samt kloakk men dette blir jo gratis bare Diesel og olje 🥰 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet tirsdag kl 15:39 Del Skrevet tirsdag kl 15:39 Har aldri hatt garasje jeg. Kunne bygget, men orker ikke søke 🙄 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 15:39 Del Skrevet tirsdag kl 15:39 @Maskinfører må småskyte av meg selv som har klippet hårklipp på meg selv og en mann sukssesfult! Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 15:40 Del Skrevet tirsdag kl 15:40 Delvis skrev (Akkurat nå): Har aldri hatt garasje jeg. Kunne bygget, men orker ikke søke 🙄 Teltgarasje?😅 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 15:43 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 15:43 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Teltgarasje?😅 Nei Lecablokker med kledning på utsiden og nedsenket løftebukk 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 15:45 Del Skrevet tirsdag kl 15:45 (endret) Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei Lecablokker med kledning på utsiden og nedsenket løftebukk 😀 Ja, men da bygger man jo Endret tirsdag kl 15:45 av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 15:57 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 15:57 Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Ja, men da bygger man jo Ja må bare flytte kloakken til de som bor ovenfor her først 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 16:02 Del Skrevet tirsdag kl 16:02 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja må bare flytte kloakken til de som bor ovenfor her først 😀 Skulle ikke du kanskje flytte da? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 16:20 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 16:20 Så nydelige puser trist de bodde i Haugesund 😭😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 16:21 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 16:21 Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Skulle ikke du kanskje flytte da? Vi vet ikke 🤔🤔 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 16:22 Del Skrevet tirsdag kl 16:22 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi vet ikke 🤔🤔 Kjipt å flytte hvis dere har nettopp bygget. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 16:50 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 16:50 Kassettspiller skrev (26 minutter siden): Kjipt å flytte hvis dere har nettopp bygget. Ja ☹️☹️ men ekke bygd noe ennå da så ☺️ men som sagt hun syns det er koselig her da 😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 16:51 Del Skrevet tirsdag kl 16:51 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja ☹️☹️ men ekke bygd noe ennå da så ☺️ men som sagt hun syns det er koselig her da 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 16:51 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 16:51 (endret) Søt 😻😻 skulle gjerne sittet ved siden av med min fiskestang 😻😻🎣🎣🎣 Endret tirsdag kl 16:53 av Maskinfører 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 16:52 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 16:52 Delvis skrev (1 time siden): Har aldri hatt garasje jeg. Kunne bygget, men orker ikke søke 🙄 Du kan bygge 49 kvm bare ved og snakke med naboer 😉 Takk Siv Jensen forenkling kalte hu det ☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 16:58 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 16:58 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): ☺️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet tirsdag kl 17:05 Del Skrevet tirsdag kl 17:05 Maskinfører skrev (42 minutter siden): Så nydelige puser trist de bodde i Haugesund 😭😻😻 Haugesund? Det er ikke langt unna her 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:44 Del Skrevet tirsdag kl 17:44 Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja ble hvitt i natt da @Sviskepott og @Kassettspiller ❄️❄️❄️🌨️🌨️🌨️🏔️🏔️🏔️☹️☹️ Vi slapp heldigvis unna snøen her i Bergen i natt som var.😊😊 Kassettspiller skrev (5 timer siden): Ja, det snør her også. ❄️☃️ Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja tenkte meg det du er jo bare 1.5-2 timer unna meg så 🌨️🌨️❄️❄️☺️☺️ Vi ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:45 Del Skrevet tirsdag kl 17:45 Maskinfører skrev (53 minutter siden): Søt 😻😻 skulle gjerne sittet ved siden av med min fiskestang 😻😻🎣🎣🎣 😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:45 Del Skrevet tirsdag kl 17:45 Delvis skrev (2 timer siden): Har aldri hatt garasje jeg. Kunne bygget, men orker ikke søke 🙄 Vi ønsker deg også en godtirsdagskveld.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå