Maskinfører Skrevet tirsdag kl 00:23 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 00:23 Dette var morsomt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 00:25 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 00:25 Dette var også morsomt husker sånn skilt fra gamledager 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 00:25 Del Skrevet tirsdag kl 00:25 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja 😀😀 Vi sier akkurat det samme.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 00:26 Del Skrevet tirsdag kl 00:26 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Dette var også morsomt husker sånn skilt fra gamledager Maskinfører skrev (2 minutter siden): Dette var morsomt 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 00:26 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 00:26 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi sier akkurat det samme.😊😊 Det er bra ☺️☺️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 00:27 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 00:27 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🤣🤣👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 00:27 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 00:27 Flott sang 😀 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 00:30 Del Skrevet tirsdag kl 00:30 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Flott sang 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (2 minutter siden): 👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra ☺️☺️ Vi er enige.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 00:36 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 00:36 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 Vi er enige.😊😊 👍👍☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:37 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:37 Ja ble hvitt i natt da @Sviskepott og @Kassettspiller ❄️❄️❄️🌨️🌨️🌨️🏔️🏔️🏔️☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 12:39 Del Skrevet tirsdag kl 12:39 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja ble hvitt i natt da @Sviskepott og @Kassettspiller ❄️❄️❄️🌨️🌨️🌨️🏔️🏔️🏔️☹️☹️ Ja, det snør her også. ❄️☃️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:41 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:41 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, det snør her også. ❄️☃️ Ja tenkte meg det du er jo bare 1.5-2 timer unna meg så 🌨️🌨️❄️❄️☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 12:42 Del Skrevet tirsdag kl 12:42 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja tenkte meg det du er jo bare 1.5-2 timer unna meg så 🌨️🌨️❄️❄️☺️☺️ Ja, får se om den første snøen forsvinner eller ikke. 🥶 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:44 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:44 (endret) Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Ja, får se om den første snøen forsvinner eller ikke. 🥶 Tror nok den forsvinner gud som har justert dysene sine ❄️❄️🌨️🌨️😀 -1 sier kjørecomputeren Endret tirsdag kl 12:46 av Maskinfører Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 12:47 Del Skrevet tirsdag kl 12:47 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tror nok den forsvinner gud som har justert dysene sine ❄️❄️🌨️🌨️😀 -1 sier kjørecomputeren Blir nok en del biler som kjører utenfor denne vinteren. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:49 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:49 Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Blir nok en del biler som kjører utenfor denne vinteren. Blir nok det nesten vært utenfor veien idag jeg også 😀😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 12:52 Del Skrevet tirsdag kl 12:52 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Blir nok det nesten vært utenfor veien idag jeg også 😀😀 Komisk med tanke på at jobbet med å kjøre bergebilen før. 😅 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:54 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:54 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Komisk med tanke på at jobbet med å kjøre bergebilen før. 😅 Ja det er det 😀 kanksje jeg begynner igjen ? 😀😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 12:56 Del Skrevet tirsdag kl 12:56 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det 😀 kanksje jeg begynner igjen ? 😀😀 Ja, hvis du har lyst til så. 😁 Du får da tjent litt mer ihvertfall. 🤑 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 12:58 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 12:58 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, hvis du har lyst til så. 😁 Du får da tjent litt mer ihvertfall. 🤑 Ja er ikke noe problem og få vakter på røde dager 😀 romjul juleaften nyttårsaften osv osv 😀 500,- pr time på Tungberging og 300,- på vanlig 😀 1 Tungberging koster mellom 15-20 000,- 😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå