Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Katteunger må adopteres i par må ikke skilles 😻😻 eller hva sier du @Tussi ? 😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Malala høres ut som en pus for Tuss og meg 😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november (endret) Utenfor stuevinduet mitt titter jeg rett på månen 🌛🌛🌜🌜 Endret 15. november av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november En meget morsom historie fra 2000-tallet mamma sa til pappa se så fin månen er så var det utelampa hu titta på 😀🌛🌛 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november Maskinfører skrev (3 minutter siden): Utenfor stuevinduet mitt titter jeg rett på månen 🌛🌛🌜🌜 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Kassettspiller skrev (3 timer siden): Ja, veldig fin! Er så søt atte 🥰🥰🥰🐴🐴🐴🦄🦄🦄 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november Vi ønsker alle sammen en godnovembermorgen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november Maskinfører skrev (2 timer siden): Katteunger må adopteres i par må ikke skilles 😻😻 eller hva sier du @Tussi ? 😻😻 Alltid fint når søsken får være sammen ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november Tussi skrev (1 minutt siden): Alltid fint når søsken får være sammen ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Tussi skrev (9 minutter siden): Alltid fint når søsken får være sammen ❤️ Det er det ❤️😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Om 20 minutter så åpner min kjære Rema 1000 da blir det Coca-Cola med sukker og en boks med General Original Portion nr 3 😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november Maskinfører skrev (10 minutter siden): Om 20 minutter så åpner min kjære Rema 1000 da blir det Coca-Cola med sukker og en boks med General Original Portion nr 3 😀 🥤🥤😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): 🥤🥤😋😋 🍶🍶😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Julemusikk spilles på vei til jobb 😋😋 0 grader au 😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Tente lys for Mamma og pappa før jeg reiste på jobb ❤️🕯️🕯️🕯️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. november Del Skrevet 15. november Maskinfører skrev (1 time siden): Tente lys for Mamma og pappa før jeg reiste på jobb ❤️🕯️🕯️🕯️ Maskinfører skrev (5 timer siden): Julemusikk spilles på vei til jobb 😋😋 0 grader au 😋 Maskinfører skrev (5 timer siden): 🍶🍶😋😋 Vi ønsker dere en godfredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Vi ønsker dere en godfredag.♥️♥️ Godfredag ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november au ☹️☹️ brant hånda på elementet i ovnen ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. november Forfatter Del Skrevet 15. november Dæven håper den ikke river det vakre bygget i bakgrunn der sånn ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå