Maskinfører Skrevet onsdag kl 00:54 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 00:54 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 04:51 Del Skrevet onsdag kl 04:51 Vi skal noen par ærender nå i dag, så vi logger straks av. Vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 09:21 Del Skrevet onsdag kl 09:21 Riktig god morgen til syvsoverene mine @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller hilsen syvsoveren as 😜 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 14:49 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 14:49 MR SPEED skrev (5 timer siden): Riktig god morgen til syvsoverene mine @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller hilsen syvsoveren as 😜 God morgen 😀 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 14:59 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 14:59 Skulle ønske @Kassettspiller kunne komme med kaffe klokken 17:00 😀☕☕☕☕☕☕ 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet onsdag kl 15:07 Del Skrevet onsdag kl 15:07 Kaffe ja, det skal smake nå 🙂 Har ligget og stresset under kjøkkenbenken i hele dag og plyndret med å få ny kjøkkenkrane til å passe. Mye dritt i gamle hus. Aldri mer, neste gang bestiller jeg rørlegger 🙄 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 15:48 Del Skrevet onsdag kl 15:48 Delvis skrev (33 minutter siden): Kaffe ja, det skal smake nå 🙂 Har ligget og stresset under kjøkkenbenken i hele dag og plyndret med å få ny kjøkkenkrane til å passe. Mye dritt i gamle hus. Aldri mer, neste gang bestiller jeg rørlegger 🙄 @Delvis fikk du det til da 😃 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet onsdag kl 15:57 Del Skrevet onsdag kl 15:57 MR SPEED skrev (6 minutter siden): @Delvis fikk du det til da 😃 Ja omsider. Men er helt gåen og har stiv nakke 😏 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 16:05 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 16:05 Fikk ikke noe kaffe da måtte ordne selv ☹️☹️☹️☕☕☕ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 17:18 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 17:18 (endret) Vågå hanen 😀 Endret onsdag kl 17:18 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:01 Del Skrevet onsdag kl 18:01 Maskinfører skrev (41 minutter siden): Vågå hanen 😀 Maskinfører skrev (1 time siden): Fikk ikke noe kaffe da måtte ordne selv ☹️☹️☹️☕☕☕ Delvis skrev (2 timer siden): Ja omsider. Men er helt gåen og har stiv nakke 😏 MR SPEED skrev (2 timer siden): @Delvis fikk du det til da 😃 Delvis skrev (2 timer siden): Kaffe ja, det skal smake nå 🙂 Har ligget og stresset under kjøkkenbenken i hele dag og plyndret med å få ny kjøkkenkrane til å passe. Mye dritt i gamle hus. Aldri mer, neste gang bestiller jeg rørlegger 🙄 Maskinfører skrev (3 timer siden): Skulle ønske @Kassettspiller kunne komme med kaffe klokken 17:00 😀☕☕☕☕☕☕ Maskinfører skrev (3 timer siden): Skulle ønske @Kassettspiller kunne komme med kaffe klokken 17:00 😀☕☕☕☕☕☕ Maskinfører skrev (3 timer siden): God morgen 😀 😀 MR SPEED skrev (8 timer siden): Riktig god morgen til syvsoverene mine @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller hilsen syvsoveren as 😜 Vi ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 18:08 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 18:08 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi ønsker dere en godonsdagskveld.♥️♥️ Godonsdagskveld ❤️ o Lenke til kommentar
Delvis Skrevet onsdag kl 18:13 Del Skrevet onsdag kl 18:13 (endret) God onsdag kveld 🙂 Det ønsket Jehovas vitnene som nettopp nå var på døra meg også. Takk i lige måde sa jeg Endret onsdag kl 18:14 av Delvis Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:19 Del Skrevet onsdag kl 18:19 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Godonsdagskveld ❤️ o Tusen Takk vi tenker på dere.♥️♥️ Maskinfører skrev (10 minutter siden): Jaja 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:19 Del Skrevet onsdag kl 18:19 Delvis skrev (5 minutter siden): God onsdag kveld 🙂 Det ønsket Jehovas vitnene som nettopp nå var på døra meg også. Takk i lige måde sa jeg Vi håper at du har en fin kveld.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 18:50 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 18:50 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Tusen Takk vi tenker på dere.♥️♥️ 👨🦰👩🦰👍👍 Vi tenker på dere også 👍👍❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 19:04 Del Skrevet onsdag kl 19:04 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Vi tenker på dere også 👍👍❤️❤️ Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 19:06 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 19:06 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 19:10 Del Skrevet onsdag kl 19:10 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå