Maskinfører Skrevet tirsdag kl 23:46 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 23:46 Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Ja, husker også Newton Ja bra program det 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 23:47 Del Skrevet tirsdag kl 23:47 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi forstår, vi har ikke sett på tv siden desember 2016. Men vi har inntrykk av at alle bra program blir lagt ned. Typisk 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 23:48 Del Skrevet tirsdag kl 23:48 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja bra program det 😀 Rart at vi er voksne nå. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 23:48 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 23:48 Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Rart at vi er voksne nå. Ja er det 😀 ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 23:50 Del Skrevet tirsdag kl 23:50 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja er det 😀 ❤️ Ja og du har ansvaret for barnet ditt nå (Tuss) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 23:57 Del Skrevet tirsdag kl 23:57 Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Typisk Vi har hørt at programmer som Julemorgen, Påskemorgen og Sommermorgen som vi så på da vi var barn, også er lagt ned nå. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet tirsdag kl 23:59 Del Skrevet tirsdag kl 23:59 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi har hørt at programmer som Julemorgen, Påskemorgen og Sommermorgen som vi så på da vi var barn, også er lagt ned nå. Så bare på dokumentarer på PC så aner ikke. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 23:59 Forfatter Del Skrevet tirsdag kl 23:59 Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Ja og du har ansvaret for barnet ditt nå (Tuss) Ja har jo det men han er jo broren min da 😻😻 Pappan våres er gått bort så er bare Tuss og guttebror igjen ☹️☹️😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet onsdag kl 00:01 Del Skrevet onsdag kl 00:01 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja har jo det men han er jo broren min da 😻😻 Pappan våres er gått bort så er bare Tuss og guttebror igjen ☹️☹️😻😻 Fint å ha hverandre. Tuss krever maten sin og en varmeovn (deg). 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 00:03 Del Skrevet onsdag kl 00:03 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja har jo det men han er jo broren min da 😻😻 Pappan våres er gått bort så er bare Tuss og guttebror igjen ☹️☹️😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 00:05 Del Skrevet onsdag kl 00:05 Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Så bare på dokumentarer på PC så aner ikke. Vi begynte ikke å se på dokumentarer før vi var 11 år gamle, før det var det helst tegnefilmer og Barne-Tv vi så på.😊😊 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 00:22 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 00:22 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): 🤗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet onsdag kl 00:23 Forfatter Del Skrevet onsdag kl 00:23 Kassettspiller skrev (20 minutter siden): Fint å ha hverandre. Tuss krever maten sin og en varmeovn (deg). Ja det er veldig fint 😻 ja han gjør det 😻 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 00:29 Del Skrevet onsdag kl 00:29 Kassettspiller skrev (2 timer siden): Å si at koffeinfri kaffe og sukkerfri brus er "kunstig" eller "kopier" kan være misvisende. Søtningstoffer som stevia kommer fra en plante og brus generelt inneholder ofte mye kunstig om man ser bort i fra sukkeret/søtningstoffet. For eksempel konserveringsmiddel (E202 - kaliumsorbat) i Urge er kunstig. Koffeinfri kaffe blir laget på en annerledes måte og det er like mye ekte vare som den andre. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet onsdag kl 00:33 Del Skrevet onsdag kl 00:33 De andre tvillingene på bildet der har jeg sett på diskutopia. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 00:34 Del Skrevet onsdag kl 00:34 MR SPEED skrev (4 minutter siden): Vi liker det som du poster her.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 00:35 Del Skrevet onsdag kl 00:35 Delvis skrev (Akkurat nå): De andre tvillingene på bildet der har jeg sett på diskutopia. Ja det er vi som er Tvillingene Bro og Sis på Diskutopia.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 00:36 Del Skrevet onsdag kl 00:36 Maskinfører skrev (13 minutter siden): 🤗 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet onsdag kl 00:41 Del Skrevet onsdag kl 00:41 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Ja det er vi som er Tvillingene Bro og Sis på Diskutopia.😊😊 Å det trodde jeg faktisk ikke 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 00:45 Del Skrevet onsdag kl 00:45 (endret) Delvis skrev (7 minutter siden): Å det trodde jeg faktisk ikke 😊 Vi heter Tvillingene Bro og Sis på Foreldreforum og på Doktoronline også. Og vi har samme profilbilde på Foreldreforum som vi har på Diskutopia. Men på Doktoronline har vi dette profilbildet her.😊😊 og på KG heter vi Ciaran og Ciara. Og der har vi samme profilbildet som her. Endret onsdag kl 00:49 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå