Sviskepott Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Jeg ser det som en velduftende gave hver dag = kaffe...rykende nybrygget. En liten kopp bare. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Dere drikker så mye så Vi drikker ikke kaffe om kvelden, vi drikker bare kaffe om morgenen, formiddagen og ettermiddagen. Det blir tre kopper på hver for dagen.☕☕☕☕☕☕😋😋 2 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. november Forfatter Del Skrevet 12. november Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Dere drikker så mye så Ja vi gjør det er glad i kaffe 😀😀☕☕ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Sviskepott skrev (6 minutter siden): Jeg ser det som en velduftende gave hver dag = kaffe...rykende nybrygget. En liten kopp bare. Det er tross alt de små gledene som gjør oss lykkeligst! Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Vi drikker ikke kaffe om kvelden, vi drikker bare kaffe om morgenen, formiddagen og ettermiddagen. Det blir tre kopper på hver for dagen.☕☕☕☕☕☕😋😋 Drikker koffeinfri så varierer for min del. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Sviskepott skrev (1 minutt siden): Jeg ser det som en velduftende gave hver dag = kaffe...rykende nybrygget. En liten kopp bare. Det liker vi også, men vi drikker ikke kaffe om kvelden.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er tross alt de små gledene som gjør oss lykkeligst! Drikker koffeinfri så varierer for min del. Uff koffeinfrikaffe er ikke noe for oss. Det er akkurat det samme som sukkerfribrus. Det blir uekteskvip for oss.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja vi gjør det er glad i kaffe 😀😀☕☕ Ja, måtte kjøpe en termokopp fra Biltema. Fantes ikke rosa termokopper (som er fine) og ingen rosa søppeldunker, så måtte male. 💗 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november RIKTIG GOOD NATT @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller @Maskinfører 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. november Forfatter Del Skrevet 12. november Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Ja, måtte kjøpe en termokopp fra Biltema. Fantes ikke rosa termokopper (som er fine) og ingen rosa søppeldunker, så måtte male. 💗 Ja Termokopp må man ha 😀 du måtte male Rosa ja 💗 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ER GLADDERE 4 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. november Forfatter Del Skrevet 12. november MR SPEED skrev (1 minutt siden): RIKTIG GOOD NATT @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller @Maskinfører Riktig god natt @MR SPEED 😀😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Uff koffeinfrikaffe er ikke noe for oss. Det er akkurat det samme som sukkerfribrus. Det blir uekteskvip for oss.😉😉 Er nok vanesak for de fleste. Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja Termokopp må man ha 😀 du måtte male Rosa ja 💗 Ja, ellers så ser den lik ut som alle andre haha. Kjedelig med sølvfarge. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november MR SPEED skrev (4 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ER GLADDERE 4 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Vi Blunkegeiper tilbake til deg.😜😜 MR SPEED skrev (6 minutter siden): RIKTIG GOOD NATT @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Kassettspiller @Maskinfører Vi ønsker deg en Godnatt SPEEDY.🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Er nok vanesak for de fleste. Ja, ellers så ser den lik ut som alle andre haha. Kjedelig med sølvfarge. Vi tenker at det blir enten en vanesak eller en uvanesak alt etter hvordan man ser på det.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi tenker at det blir enten en vanesak eller en uvanesak alt etter hvordan man ser på det.😉😉 Koffeinfri kaffe er et bra alternativ og sukkefri brus er ikke verre enn sukkerholdig brus, så tviler på at det er en uvane. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Det liker vi også, men vi drikker ikke kaffe om kvelden.😊😊 Har aldri merket noen forskjell når jeg har kaffe til kvelds, men jeg tar bare litt. Brødskivene smaker bedre da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Logga av grunnen musikk 😃 😃😃😃😃😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Koffeinfri kaffe er et bra alternativ og sukkefri brus er ikke verre enn sukkerholdig brus, så tviler på at det er en uvane. Vi holder oss langt unna kunstige søt tilsetninger, som er i sukkerfribrus, og så liker vi ikke sukkerfribrus heller. Og det samme er det med koffeinfrikaffe. Vi vil ha ekte vare, ikke kunstig kopier.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november MR SPEED skrev (1 minutt siden): Logga av grunnen musikk 😃 😃😃😃😃😃 Yes Yes sier vi.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. november Del Skrevet 12. november Sviskepott skrev (7 minutter siden): Har aldri merket noen forskjell når jeg har kaffe til kvelds, men jeg tar bare litt. Brødskivene smaker bedre da. Vi blir bare så hyper og spinnville, hvis vi drikker kaffe om kvelden.🤣🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå