Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Derfor har ikke vi stemt ved noe valg, for vi finner ingen partier som passer for oss. Nei jeg ser den ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Uffda, ikke rart at mange ikke tar dem seriøst. Men så er det mange for klima som ikke har tilgang eller ønsker å bruke privatfly. Nei jeg ser jo den var jo spesialbestilt kjøtt også så 😀 ja det er det men glemmer ikke Rasmus Hansson og Dieselsuven 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Derfor har ikke vi stemt ved noe valg, for vi finner ingen partier som passer for oss. Men dere har vel noe hjertesaker dere kan prioritere? Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei jeg ser jo den var jo spesialbestilt kjøtt også så 😀 ja det er det men glemmer ikke Rasmus Hansson og Dieselsuven 😀 Aldri tatt fly😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men dere har vel noe hjertesaker dere kan prioritere? Vi er interesserte i politikk men ikke i partipolitikk. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei jeg ser den ☹️☹️ Så vi holder ikke med noen partier vi. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Så vi holder ikke med noen partier vi. Nei ser den 😀 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (20 minutter siden): Aldri tatt fly😎 Det har jeg men var tvang da ☹️☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Vi er interesserte i politikk men ikke i partipolitikk. Uffda Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det har jeg men var tvang da ☹️☹️ Det var synd å høre. Klem 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Uffda Det var synd å høre. Klem Ja Uff sier jeg også ☹️☹️ ville ikke hverken til Hellas eller Tyrkia men Barnehjemmet tvang meg med på tur ☹️☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja Uff sier jeg også ☹️☹️ ville ikke hverken til Hellas eller Tyrkia men Barnehjemmet tvang meg med på tur ☹️☹️ Heldigvis kan du bestemme selv nå. Men det høres ut som det kan ha ødelagt reiselysten din senere (men vet ikke). 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Heldigvis kan du bestemme selv nå. Men det høres ut som det kan ha ødelagt reiselysten din senere (men vet ikke). Ja heldigvis 😀 heller ei uke på vinterfjellet enn ei uke i syden 😀 nei aner ikke jeg heller man må vel bare holde kjeft og bli med om det blir forlangt ? 😀😳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (23 minutter siden): Uffda Det var synd å høre. Klem De sakene som vi brenner for er, rettigheter for homofile, lesbiske, bifile og transpersoner. Og for å bekjempe sosial urettferdighet.😊😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): De sakene som vi brenner for er, rettigheter for homofile, lesbiske, bifile og transpersoner. Og for å bekjempe sosial urettferdighet.😊😊 Er det noen store partier som jobber aktiv mot LGBTQ+ nå? Følger ikke like mye på alt. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Sånn så det ut etter klimastreik @Kassettspiller ☹️😳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Er det noen store partier som jobber aktiv mot LGBTQ+ nå? Følger ikke like mye på alt. Vi tenker at de partiene som står sterkest i den bevegelsen er Miljøpartiet De Grønne, Venstre, SV og Rødt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (9 minutter siden): Sånn så det ut etter klimastreik @Kassettspiller ☹️😳 For et rot tenker vi. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): For et rot tenker vi. Ja de etterlot seg masse søppel ☹️☹️ de ville vel ikke på skolen tipper jeg hva om dette ble arrangert på kvelden i stedet hvor mange ville møtt ? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Her er det jeg mener 😀 https://klassekampen.no/utgave/2024-11-06/debatt-snakker-vi-om-klima-ma-vi-snakke-om-krig?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAire5BhCNARIsAM53K1hJDzmYo18_Vv7f8hmSS8l6N6kVlO-AhACaPAeycLxvnx8nOfN5RhsaAlO9EALw_wcB 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja de etterlot seg masse søppel ☹️☹️ de ville vel ikke på skolen tipper jeg hva om dette ble arrangert på kvelden i stedet hvor mange ville møtt ? Vi synes at det var frekt og dårlig gjort av dem å forsøple sånn.☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå