Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke hva Maskinfører ha skrivet, men uansett er miljø viktig. Biden og hans sønn var også Business menn forferdelig folk forresten ble kvalm av åssen sønnen drev på med jenter ☹️☹️ også han grisen av en far ☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei altså de som messer om klima tenker kun på pengene og ikke klimaet det med at Trump ville melde USA ut av Nato var pga de andre landene ikke holdt 2% målet 😀 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hva Maskinfører ha skrivet, men uansett er miljø viktig. Vi tenker at vi må tenke litt mer på klima og miljø hvis vi vil ha en klode å bo på. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi tenker at Storpampene kun tenker på penger og hva de kan spare når det kommer til stykket. Ja det er riktig det ink her i Norge og han heter Støre så er det en rekke av de i LO også 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker at vi må tenke litt mer på klima og miljø hvis vi vil ha en klode å bo på. Ja men da må vi først få stanset verdens kriger for den er full av miljøtrusler og forurensning krutt er kjemikalier kjemikalier er sterkt miljø ødeleggende ☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (6 minutter siden): Tja jeg vet ikke de klarer jo å resirkulere glassfiber båter så da burde de jo klare å resirkulere vindmøllene også de sier jo at de ikke kan pga det ikke er lønnsomt ??? Lønnsomt ??? Kloden brenner jo ? 😳😳 Det er på vei noen løsninger, som å bruke mer resirkulerbare materialer eller utvikle nye metoder for å håndtere de gamle vindmøllene, men det er nok mange hindringer både teknologisk og økonomisk som må overkommes. Samtidig er det åpenbart at det burde investeres mer i forskning og utvikling av måter å håndtere denne utfordringen på, både for miljøets og økonomiens skyld. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja men da må vi først få stanset verdens kriger for den er full av miljøtrusler og forurensning krutt er kjemikalier kjemikalier er sterkt miljø ødeleggende ☹️ Ja det er vi også enige i, men vi trenger også en balanse. Ja vi mener at miljø og klima er viktig, men det må heller ikke gå på bekostning av folks arbeidsplasser. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men da må vi først få stanset verdens kriger for den er full av miljøtrusler og forurensning krutt er kjemikalier kjemikalier er sterkt miljø ødeleggende ☹️ Men du spiser vel kjøtt og kjører bil med drivstoff som ikke er miljøvennlig? At flere gjør det bidrar til mer utslipp. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det er vi også enige i, men vi trenger også en balanse. Ja vi mener at miljø og klima er viktig, men det må heller ikke gå på bekostning av folks arbeidsplasser. Arbeidsplassene kommer til å forsvinne når man forurenser kloden såpass. Blir bare å utsette problemet. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Det er på vei noen løsninger, som å bruke mer resirkulerbare materialer eller utvikle nye metoder for å håndtere de gamle vindmøllene, men det er nok mange hindringer både teknologisk og økonomisk som må overkommes. Samtidig er det åpenbart at det burde investeres mer i forskning og utvikling av måter å håndtere denne utfordringen på, både for miljøets og økonomiens skyld. Løsningen er å grave de ned og ikke resirkulere så vidt jeg vet om det er miljøet som er skadd så nå det resirkulerer så sant kloden brenner så kan vi ikke tenke på hva som er økonomisk men handle det og da trenger ikke å forske på det da vi klarer og male opp gamle plastbåter og lage nye 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Arbeidsplassene kommer til å forsvinne når man forurenser kloden såpass. Blir bare å utsette problemet. Vi tenker at arbeidsplassene er viktig, for overklassen har en tildens til å tråkke på arbeiderklassen og det har de alltid gjort. Så vi mener at miljø og klima ikke må gå på bekostning av arbeidsplasser. For da får vi økonomisk krise i tillegg til klimakrisen. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november (endret) Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Men du spiser vel kjøtt og kjører bil med drivstoff som ikke er miljøvennlig? At flere gjør det bidrar til mer utslipp. Meste av kjøttet jeg spiser har jeg jaktet selv eller kjøpt av andre jegere 😳 ja kjører bil med Diesel men bilen er produsert og nedbetalt er verre jeg skal skrote en fult fungerende bil for så å kjøpe en Maxus Batteripickup er verre med de som bytter bil hvert tredje år min bil er nå 15 år og planlegger og ha den i 5 år til 😀 Endret 8. november av Maskinfører Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (2 minutter siden): Løsningen er å grave de ned og ikke resirkulere så vidt jeg vet om det er miljøet som er skadd så nå det resirkulerer så sant kloden brenner så kan vi ikke tenke på hva som er økonomisk men handle det og da trenger ikke å forske på det da vi klarer og male opp gamle plastbåter og lage nye 😀 Vi tenker at du har gode poenger der.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi tenker at du har gode poenger der.😊😊 Ja jeg har nok det gjennomtenkte og gode 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Ja det er vi også enige i, men vi trenger også en balanse. Ja vi mener at miljø og klima er viktig, men det må heller ikke gå på bekostning av folks arbeidsplasser. Det er bra 😀 nei det må gå på bekostning av arb plasser ☹️☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (6 minutter siden): Løsningen er å grave de ned og ikke resirkulere så vidt jeg vet om det er miljøet som er skadd så nå det resirkulerer så sant kloden brenner så kan vi ikke tenke på hva som er økonomisk men handle det og da trenger ikke å forske på det da vi klarer og male opp gamle plastbåter og lage nye 😀 Å grave ned gamle vindmøller er ikke en god løsning, og det er faktisk en ganske problematisk praksis for miljøet. Når vindmøllene graves ned, blir materialene som plast permanent låst i bakken, og de vil ikke kunne brytes ned på en naturlig måte. Dette kan føre til langvarige miljøskader, særlig i forhold til jordforurensning og plassforbruk. Det beste alternativet er faktisk å finne måter å resirkulere eller gjenbruke materialene på, selv om det er teknologiske og økonomiske utfordringer ved det. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Vi tenker at arbeidsplassene er viktig, for overklassen har en tildens til å tråkke på arbeiderklassen og det har de alltid gjort. Så vi mener at miljø og klima ikke må gå på bekostning av arbeidsplasser. For da får vi økonomisk krise i tillegg til klimakrisen. Det er å skape nye miljøvennlige arbeidsplasser som er det ideelle. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra 😀 nei det må gå på bekostning av arb plasser ☹️☹️ Vi er helt enige med deg, vi må ta vare på arbeidsplasser. For ellers får vi økonomiskkrise i tillegg til klimakrise. 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Maskinfører skrev (5 minutter siden): Meste av kjøttet jeg spiser har jeg jaktet selv eller kjøpt av andre jegere 😳 ja kjører bil med Diesel men bilen er produsert og nedbetalt er verre jeg skal skrote en fult fungerende bil for så å kjøpe en Maxus Batteripickup er verre med de som bytter bil hvert tredje år min bil er nå 15 år og planlegger og ha den i 5 år til 😀 Det er bra, men er likevel ikke bra med dieselutslippet hverken for klimaet eller nærmiljøet. Poenget er at ingen er perfekte. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Å grave ned gamle vindmøller er ikke en god løsning, og det er faktisk en ganske problematisk praksis for miljøet. Når vindmøllene graves ned, blir materialene som plast permanent låst i bakken, og de vil ikke kunne brytes ned på en naturlig måte. Dette kan føre til langvarige miljøskader, særlig i forhold til jordforurensning og plassforbruk. Det beste alternativet er faktisk å finne måter å resirkulere eller gjenbruke materialene på, selv om det er teknologiske og økonomiske utfordringer ved det. Nei det er ingen god løsning nei jeg har gravd i plastgraver så vet åssen plast fungerer ja de kan males opp så vidt jeg vet https://www.naturpress.no/2024/09/16/brukte-vindturbinblader-graves-ned-det-kan-det-bli-en-slutt-pa/ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi er helt enige med deg, vi må ta vare på arbeidsplasser. For ellers får vi økonomiskkrise i tillegg til klimakrise. Ja, skape nye arbeidsplasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå