Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Ja Cassidy Tvillingene tenker å gå på tur i skogen de to dagene.🚶‍♂️🚶‍♀️🌲🌲🌳🌳

Ja må dere gjøre 🌲🌲🌲🌲🌲🧗‍♂️🧗‍♂️🧗‍♂️🧗‍♂️

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (48 minutter siden):

Det er bra 🥰 🥰 

♥️♥️

Maskinfører skrev (38 minutter siden):

Sånn da er batteriet på 21% og settes på lading natta sov godt @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og @Kassettspiller og @MR SPEED 😀 vær snille med hverandre 🥰😻

Cassidy Tvillingene ønsker deg og Tuss en Godnatt vår gode venn @Maskinfører🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰😻😻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (36 minutter siden):

I dag klokken 17:00 kommer pakka mi fra Teknikkdeler.no endelig kan jeg få oppdater Garmin GPS en min 😀

Sitter å venter på den i linken. Har hatt senebetennelse i armen lange tid… gjøre det være 🥲🥲🥲etter angsten haaaaaaaaaaaaaa skrur skrur skrur fra å til bake heletiden den er mye bedre en beroligende hvis du dere lurer tar ikke en noe for angsten i hele tatt kan hende nevnt det før husker men vast puzzel er mye bedre over til Ortorrex albuestøtte

IMG_0726.jpeg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Sitter å venter på den i linken. Har hatt senebetennelse i armen lange tid… gjøre det være 🥲🥲🥲etter angsten haaaaaaaaaaaaaa skrur skrur skrur fra å til bake heletiden den er mye bedre en beroligende hvis du dere lurer tar ikke en noe for angsten i hele tatt kan hende nevnt det før husker men vast puzzel er mye bedre over til Ortorrex albuestøtte

IMG_0726.jpeg

Ja men den var jo fin da god bedring 😀

Lenke til kommentar

Tok bilder setter cast puzzel på vent utenom da angsten da cast puzzel jeg  samme med Lego bilder må bli bedre i armen hikst 🥲🥲

exe løfte opp mobil er smerte fult må ta den venstre hånden

standly vann den i bilde 

nesten slutta med cola nei TULLET dere😍😜

bilde 18.03.2024, 21 09 12.png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...