Kassettspiller Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det er det ja hehe nei han gikk fra soverommet og ut til stua og satt seg i pappesken han hoppet opp på bordet når jeg fant en Latz til han 😻😻 Ja, Tuss er nok sulten nå. 😉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Del Skrevet 20. oktober For til hyggestunden hører en god tobakk 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Del Skrevet 20. oktober Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Ja, Tuss er nok sulten nå. 😉 Ja han er det han hilser til deg 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja han er det han hilser til deg 😻😻 Ja, jeg hilser tilbake, mjau. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Maskinfører skrev (4 timer siden): Tuss er rar ❤️❤️😻😻🥰🥰 😻😻 Maskinfører skrev (5 timer siden): Godsøndag ❤️ ❤️ Kassettspiller skrev (1 time siden): Hvorfor? Han er søt da❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Maskinfører skrev (6 minutter siden): For til hyggestunden hører en god tobakk 😀 😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Del Skrevet 20. oktober Kassettspiller skrev (39 minutter siden): Ja, jeg hilser tilbake, mjau. Det er bra han hilser nok en gang tilbake han ba deg også hilse til Harry 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det er bra han hilser nok en gang tilbake han ba deg også hilse til Harry 😻😻 Det skal jeg gjøre om noen dager. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en godoktoberkveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Del Skrevet 20. oktober Kassettspiller skrev (19 minutter siden): Det skal jeg gjøre om noen dager. Det er bra 😻😻 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Fikk angst her om dagen…. Den cast puzzel grad 6 av 6 løste jeg +2 til grad 6-6 de å men var mere opptar av A 🥲 de var vanskelig jo så nå tatt noen prøver neste gang angsten kommer sikkert 3til 4 dager moroa kommer 😜 så tar 5 min logger ut 2 til 3 dager kommer inn her ❤️😍🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober MR SPEED skrev (6 minutter siden): Fikk angst her om dagen…. Den cast puzzel grad 6 av 6 løste jeg +2 til grad 6-6 de å men var mere opptar av A 🥲 de var vanskelig jo så nå tatt noen prøver neste gang angsten kommer sikkert 3til 4 dager moroa kommer 😜 så tar 5 min logger ut 2 til 3 dager kommer inn her ❤️😍🥰 Cassidy Tvillingene synes at den der Huzzle er skikkelig kul.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Del Skrevet 20. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en godoktoberkveld.♥️♥️ God oktober kveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Del Skrevet 20. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): 😻😻 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godsøndagskveld.♥️♥️ Godsøndagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Maskinfører skrev (10 minutter siden): God oktober kveld ❤️❤️ Maskinfører skrev (9 minutter siden): Godsøndagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Del Skrevet 20. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Del Skrevet 20. oktober Tante hadde visst glemt den middagsavtalen på Fredag 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. oktober Del Skrevet 20. oktober Maskinfører skrev (17 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Del Skrevet 20. oktober Det med tante er bare drit ringte henne opp klokken 22:30 da kunne hun ikke snakke pga hun skulle spise ett støkke brød og deretter ta tabeletta si fikk beskjed om å ringe klokken 23:00 og ringte opp nei da kunne hun ikke snakke pga hu kjærringa over gangen kom på besøk skjønner ikke hvorfor hu gjør sånt hun visste jo at jeg skulle ringe klokken 23:00 som jeg fikk beskjed om ? Har gitt henne opp nå hun begynner nok å bli dement ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. oktober Forfatter Del Skrevet 20. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå