Kassettspiller Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (8 minutter siden): Bare takk og spam så mye du vil @Kassettspiller 🥰 jeg vil ha deg i tråden @Kassettspiller 🥰😻 🤩 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): 🤩 🤩🤩 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (På 21.12.2023 den 9:31 PM): Her kan vi snakke om alt mulig Siden jeg starter tråden vil jeg gjerne benytte anledningen til å innsette et par løse regler: 1) unngå krangling hets latterliggjøring og ekskluderende oppførsel 2) ikke spam griseprat overalt det er andre tråder for dette 3) ta hensyn til hverandre Dette skal være en inkluderende og hyggelig tråd gjerne morsom men man kan godt poste hjertesukk også etter harde dager på jobben og slike ting 😊 Jeg starter: I tråden er det ingenting som heter Spam 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): I tråden er det ingenting som heter Spam 😀 @Kassettspiller 🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): @Kassettspiller 🥰 Ja, bare ikke faktisk spam hehe🥰 Hvordan er helgen til nå? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, bare ikke faktisk spam hehe🥰 Hvordan er helgen til nå? Hehe 🥰 den er veldig bra skal snart på kirkegården og plante lyng deretter er det en tur på Biltema korrekturlakk 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hehe 🥰 den er veldig bra skal snart på kirkegården og plante lyng deretter er det en tur på Biltema korrekturlakk 😀 Lyng holder lenge og er fint.🥰 Biltema er en butikk som kan være litt artig, spesielt kjemirommet. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Lyng holder lenge og er fint.🥰 Biltema er en butikk som kan være litt artig, spesielt kjemirommet. Ja veldig fint 🥰 ja det er en fin butikk 🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Kommer du snart tilbake til oss @Trippelure ? Er en veldig hyggelig jente her sånn som du må hilse på @Kassettspiller 😻😻🐶🐶 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (5 timer siden): Dette skal jeg legge ved når jeg skal sende inn søknad på pappas gamle Falcon 20 Kal Sideligger så formelle de var i 1974 i 1974 var pappa 29 år gammel og ble titulert som Herr idag er Herr eldgammelt 50 år og 3 måneder gammel de må så får bruke Bismuth hva denne er verdt idag aner jeg ikke Fant det ut hos Norges Bank =6 727,24* Dette tilsvarer en prisstigning fra 1974 til 2023 på 655,87 prosent. 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (5 timer siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Kassettspiller skrev (3 timer siden): Jeg la ut et innlegg om spam tidligere, der jeg forklarte situasjonen i mer detalj. Jeg har egentlig tatt det ganske rolig i denne tråden en stund, men så begynner folk å etterspørre meg. Derfor valgte jeg å komme tilbake med hyggelige kommentarer. Likevel blir jeg anklaget for spam, selv om jeg har lagt ut færre innlegg enn flere av dere. Det synes jeg er litt merkelig. I tillegg tagger jeg ikke han i andre tråder uten videre og jeg er ganske sikker på at @Maskinfører klarer å si ifra om det blir for mye. Siden det er to personer som har likt kommentaren din og dermed tre som støtter, kan jeg fint forlate tråden om det er det som er meningen. Ønsker dere uansett en fin helg! Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdagskveld.♥️♥️ Godlørdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Godlørdagskveld ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Da er det planta lyng hos Mamma og Pappa noen som syns det skal være en i midten også ? 😀🕯️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Da er det planta lyng hos Mamma og Pappa noen som syns det skal være en i midten også ? 😀🕯️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Da er det planta lyng hos Mamma og Pappa noen som syns det skal være en i midten også ? 😀🕯️ Jeg synes det ser pent ut med litt romslighet, men jeg tror det ville vært mer typisk med noe i midten.🥰 Samtidig liker jeg tanken med en lyng til hver, en til din pappa og en til din mamma. Føler det blir mer personlig.❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Kassettspiller skrev (26 minutter siden): Jeg synes det ser pent ut med litt romslighet, men jeg tror det ville vært mer typisk med noe i midten.🥰 Samtidig liker jeg tanken med en lyng til hver, en til din pappa og en til din mamma. Føler det blir mer personlig.❤️ Tusen takk da blir det mellomrom i midten ❤️🥰 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Kanskje noe lite i midten i en annen farge, en eller annen hvit plante f.eks., det er det eneste 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå