Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober MR SPEED skrev (10 minutter siden): @Kassettspiller nå så jeg spamma deg veldig som du spammer å plager @Maskinfører da tar du det rollig gjør jeg det samme jeg skrive kløe delulksx må skrive YEAH YEAH YEAH ACDC RULS du er sikret uenig der da samme det da ❤️❤️🥰🥰😍😍🫶🫶 @Kassettspiller 😍😍🫶🫶❤️❤️🥰🥰😄😄😎😎😋😋😛😛😝😝🤪🤪😌😌👉🤪🤪👈😎😎❤️❤️🫶🫶😍😍👍😛😛😁😁😌😌😛👈👉😄😌😌😁😁😁😁😋😁😢😡😎😎👉🤢👈😌😌😌😌😌😛😢👈🖕😜😋😌😁😛😜😝🖕😛😋😝😛😔😛😛🦊😃😃😬🦊🖕🖕😛😛😋😋😛😛😛😋😋😛😍😍😇🙂🙂🤣🙂🙂🙂🙂😂😇😍🥰🙂🙂🙂🥰🥰🙂🙂🙂🙂😘🥰😋😋😚😇😇🥲🙃🙃😘😘 hold takten med smilis i ACDC 😍😍😍😍😍😍 Neida @Kassettspiller spammer ingen hun snill og koselig dagen lang 😻😻😍😍👍👍 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): Sånn da har jeg kjøpt pipetobakk samme som bestefar brukte Gul 3 grønn pakke synes den gamle var finere 😀 Min tobakk var rød mix oxo tiedemannes rød ikke nybegynnere sterk ja devlsen verk nesten karva blad super knall sterk pippe tobakk er for gamle bryggesjøvere gamle gubber den dro i fletta da jeg røka den 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Neida @Kassettspiller spammer ingen hun snill og koselig dagen lang 😻😻😍😍👍👍 Ho maser på deg sorry blir irritert 🥲😌 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober MR SPEED skrev (Akkurat nå): Min tobakk var rød mix oxo tiedemannes rød ikke nybegynnere sterk ja devlsen verk nesten karva blad super knall sterk pippe tobakk er for gamle bryggesjøvere gamle gubber den dro i fletta da jeg røka den Ja røyker du karva blad som pappa kaldte det i pipa blir du kvalt kun folk født på 1900 klarte nok å røyke det 😀 røykt Rød 3 også 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ho maser på deg sorry blir irritert 🥲😌 Neida hu er så koselig vi må ta vare på henne 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Neida hu er så koselig vi må ta vare på henne 😀 Ok du si i fra da å da skal glemme det da 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Er bare att jeg bryr meg om deg 😍😍😘😘❤️❤️🥰🥰❤️❤️🥰🥰😍😍😎😎 @Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober MR SPEED skrev (2 minutter siden): Er bare att jeg bryr meg om deg 😍😍😘😘❤️❤️🥰🥰❤️❤️🥰🥰😍😍😎😎 @Maskinfører Vi bryr oss om hverandre alle som en 😍😍❤️❤️😀😀😀😀😻😻😻😻😻😍😍😎😎😎 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober MR SPEED skrev (5 minutter siden): Ok du si i fra da å da skal glemme det da Hehe ja må lade mobilen den er på 2% 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja røyker du karva blad som pappa kaldte det i pipa blir du kvalt kun folk født på 1900 klarte nok å røyke det 😀 røykt Rød 3 også 😀 Ja helt til lunga mi sa i fra smerte der jevlig da slutta jeg med å røyke da bygget opp et STORT Lego sett 6 ganger til slutt kasta den den jevla møkka i søpla i dag tur jeg vet helt vært røyk fri i 20 år er 25 år usikker null smerte arva hjerte greier etter pappa som dødde da jeg var ca 9 til 10 år 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober (endret) MR SPEED skrev (11 minutter siden): Ja helt til lunga mi sa i fra smerte der jevlig da slutta jeg med å røyke da bygget opp et STORT Lego sett 6 ganger til slutt kasta den den jevla møkka i søpla i dag tur jeg vet helt vært røyk fri i 20 år er 25 år usikker null smerte arva hjerte greier etter pappa som dødde da jeg var ca 9 til 10 år Ja da må du ha hatt dårlige lunger ingen røyka mere enn bestefar født i 1907 og døde i 1995 og onkelen til faren min 1906-1998 begge røyka masse pipe som tante sier så aldri faren uten pipa i munnen 😀 trist at din far også gikk bort ☹️ Endret 19. oktober av Maskinfører Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober MR SPEED skrev (44 minutter siden): @Kassettspiller nå så jeg spamma deg veldig som du spammer å plager @Maskinfører da tar du det rollig gjør jeg det samme jeg skrive kløe delulksx må skrive YEAH YEAH YEAH ACDC RULS du er sikret uenig der da samme det da ❤️❤️🥰🥰😍😍🫶🫶 @Kassettspiller 😍😍🫶🫶❤️❤️🥰🥰😄😄😎😎😋😋😛😛😝😝🤪🤪😌😌👉🤪🤪👈😎😎❤️❤️🫶🫶😍😍👍😛😛😁😁😌😌😛👈👉😄😌😌😁😁😁😁😋😁😢😡😎😎👉🤢👈😌😌😌😌😌😛😢👈🖕😜😋😌😁😛😜😝🖕😛😋😝😛😔😛😛🦊😃😃😬🦊🖕🖕😛😛😋😋😛😛😛😋😋😛😍😍😇🙂🙂🤣🙂🙂🙂🙂😂😇😍🥰🙂🙂🙂🥰🥰🙂🙂🙂🙂😘🥰😋😋😚😇😇🥲🙃🙃😘😘 hold takten med smilis i ACDC 😍😍😍😍😍😍 Maskinfører skrev (1 time siden): Sånn da har jeg kjøpt pipetobakk samme som bestefar brukte Gul 3 grønn pakke synes den gamle var finere 😀 Maskinfører skrev (2 timer siden): God morgen 😀😀 MR SPEED skrev (3 timer siden): Riktig god morgen. Alle her @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober MR SPEED skrev (17 minutter siden): ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godlørdag.♥️♥️ Ønsker dere godlørdag også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ønsker dere godlørdag også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober (endret) Dette skal jeg legge ved når jeg skal sende inn søknad på pappas gamle Falcon 20 Kal Sideligger så formelle de var i 1974 i 1974 var pappa 29 år gammel og ble titulert som Herr idag er Herr eldgammelt 50 år og 3 måneder gammel de må så får bruke Bismuth hva denne er verdt idag aner jeg ikke Fant det ut hos Norges Bank =6 727,24* Dette tilsvarer en prisstigning fra 1974 til 2023 på 655,87 prosent. Endret 19. oktober av Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober (endret) MR SPEED skrev (3 timer siden): @Kassettspiller nå så jeg spamma deg veldig som du spammer å plager @Maskinfører da tar du det rollig gjør jeg det samme jeg skrive kløe delulksx må skrive YEAH YEAH YEAH ACDC RULS du er sikret uenig der da samme det da ❤️❤️🥰🥰😍😍🫶🫶 @Kassettspiller 😍😍🫶🫶❤️❤️🥰🥰😄😄😎😎😋😋😛😛😝😝🤪🤪😌😌👉🤪🤪👈😎😎❤️❤️🫶🫶😍😍👍😛😛😁😁😌😌😛👈👉😄😌😌😁😁😁😁😋😁😢😡😎😎👉🤢👈😌😌😌😌😌😛😢👈🖕😜😋😌😁😛😜😝🖕😛😋😝😛😔😛😛🦊😃😃😬🦊🖕🖕😛😛😋😋😛😛😛😋😋😛😍😍😇🙂🙂🤣🙂🙂🙂🙂😂😇😍🥰🙂🙂🙂🥰🥰🙂🙂🙂🙂😘🥰😋😋😚😇😇🥲🙃🙃😘😘 hold takten med smilis i ACDC 😍😍😍😍😍😍 Jeg la ut et innlegg om spam tidligere, der jeg forklarte situasjonen i mer detalj. Jeg har egentlig tatt det ganske rolig i denne tråden en stund, men så begynner folk å etterspørre meg. Derfor valgte jeg å komme tilbake med hyggelige kommentarer. Likevel blir jeg anklaget for spam, selv om jeg har lagt ut færre innlegg enn flere av dere. Det synes jeg er litt merkelig. I tillegg tagger jeg ikke han i andre tråder uten videre og jeg er ganske sikker på at @Maskinfører klarer å si ifra om det blir for mye. Siden det er to personer som har likt kommentaren din og dermed tre som støtter, kan jeg fint forlate tråden om det er det som er meningen. Ønsker dere uansett en fin helg! Endret 19. oktober av Kassettspiller 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. oktober Forfatter Del Skrevet 19. oktober Kassettspiller skrev (1 time siden): Jeg la ut et innlegg om spam tidligere, der jeg forklarte situasjonen i mer detalj. Jeg har egentlig tatt det ganske rolig i denne tråden en stund, men så begynner folk å etterspørre meg. Derfor valgte jeg å komme tilbake med hyggelige kommentarer. Likevel blir jeg anklaget for spam, selv om jeg har lagt ut færre innlegg enn flere av dere. Det synes jeg er litt merkelig. I tillegg tagger jeg ikke han i andre tråder uten videre og jeg er ganske sikker på at @Maskinfører klarer å si ifra om det blir for mye. Siden det er to personer som har likt kommentaren din og dermed tre som støtter, kan jeg fint forlate tråden om det er det som er meningen. Ønsker dere uansett en fin helg! Bare takk og spam så mye du vil @Kassettspiller 🥰 jeg vil ha deg i tråden @Kassettspiller 🥰😻 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå