Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Du kan lage deg noe god mat og tenne noen levende lys for å skape en koselig stemning. Det er viktig å ta vare på seg selv uansett. 🍝🍹🕯️ Ja nei ble bolognese idag mulig hu passer bikkja til barnebarnet og da spiser hu middag hos dattera skal ringe henne i kveld og håper ikke hu nevner noe 😀🍝🍝🍝 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja nei ble bolognese idag mulig hu passer bikkja til barnebarnet og da spiser hu middag hos dattera skal ringe henne i kveld og håper ikke hu nevner noe 😀🍝🍝🍝 Kunne ikke du spist middag med dem? Kanksje tatt med mat selv siden det er kort varsel da. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Kunne ikke du spist middag med dem? Kanksje tatt med mat selv siden det er kort varsel da. Nei jeg kan ikke spise middag hos kusina mi 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Nei jeg kan ikke spise middag hos kusina mi 😀 Hvorfor ikke? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Kassettspiller skrev (19 minutter siden): Hvorfor ikke? Har ikke sett kusina mi siden 29 Desember 2023 så aner ikke ☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (6 minutter siden): Har ikke sett kusina mi siden 29 Desember 2023 så aner ikke ☹️ Får håpe dem spør deg. Du kan kanskje spørre først? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Får håpe dem spør deg. Du kan kanskje spørre først? Aner ikke de er vel ikke interresert jeg har 3 kvinnelige kusiner ene er 50 andre er 55-56 og andre er 65 år kan det ha noe med det å gjøre ? 🤔 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (7 minutter siden): Aner ikke de er vel ikke interresert jeg har 3 kvinnelige kusiner ene er 50 andre er 55-56 og andre er 65 år kan det ha noe med det å gjøre ? 🤔 Koselig med selskap da? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Koselig med selskap da? De syns nok ikke det ellers ville de invitert 😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): De syns nok ikke det ellers ville de invitert 😉 Ikke alltid man tenker slik. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Kassettspiller skrev (15 minutter siden): Ikke alltid man tenker slik. Aner ikke de var fadderne mine 😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (7 minutter siden): Aner ikke de var fadderne mine 😉 Skade vel ikke å spørre? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Skade vel ikke å spørre? Kommer ikke til å spørre ☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Kommer ikke til å spørre ☹️ Det er synd 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er synd Ja aldri fått gratulasjon på bursdagene mine heller ☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja aldri fått gratulasjon på bursdagene mine heller ☹️ Uffda, men håper du får det av damen din, fordi hun er viktig nå🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Uffda, men håper du får det av damen din, fordi hun er viktig nå🥰 Ja det gjør jeg 🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. oktober Forfatter Del Skrevet 18. oktober Får vel vurdere om denne profilen skal slettes man får jo bare dritt tilbake når man prøver og være koselig ☹️ man har jo Kammeret og Fjellforum også ☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober (endret) MR SPEED skrev (6 timer siden): Da ønsker jeg @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Maskinfører @Kassettspiller en GOOD fredag da Maskinfører skrev (2 timer siden): Ønsker dere også godfredag ❤️ ❤️ Kassettspiller skrev (3 timer siden): Synd å høre, men du får en god middag som trøst. ❤️ Men kan hende hun glemte å ringe? Kanksje prøve å ringe henne nå? Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ Endret 18. oktober av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godfredagskveld.♥️♥️ CC SNART LØRDAG GODTE DAG 😁😌 TYV STARTET I DAG 😁FOR FÅ LITT ENERGI I KROPPEN UTSLITT 😢😢 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå