Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober MR SPEED skrev (Akkurat nå): Har du dere kjøpt kjøttdeig kast den https://www.dagens.no/nyheter/tilbakekaller-kjoettdeig-etter-funn-av-salmonella Tusen Takk, for at du sier ifra, Cassidy Tvillingene har ikke kjøpt kjøttdeig på veldig lenge. Så det går nok bra for oss.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober GOOD morgen alle her , oxo til syv soverene her å 😁 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober TRYKK Å HØRE STATUS QUE PÅ BESTE TRUR ER AV DE FØRSTE VIDEOENE 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober MR SPEED skrev (54 minutter siden): TRYKK Å HØRE STATUS QUE PÅ BESTE TRUR ER AV DE FØRSTE VIDEOENE ♥️♥️ MR SPEED skrev (1 time siden): GOOD morgen alle her , oxo til syv soverene her å 😁 Cassidy Tvillingene ønsker deg en godtorsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Maskinfører skrev (31 minutter siden): Vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻♥️♥️ Løs oppgaven 😁 https://www.dagens.no/underholdning/hjernetrim-flytt-bare-to-fyrstikker-for-aa-faa-det-hoeyeste-tallet 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi tenker på dere også 🥰 🥰 😻♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Det var fornuftig og reise innom Esso for måtte ha ny Kaffeavtale og hva stod på hylla der inne ? Jo nettopp kaffekoppen min de hadde vært snille og vaska bort alt belegg inni 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Onkel blå fikk jeg vært hos også og hentet 9 Stk Søknader 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober MR SPEED skrev (3 timer siden): Løs oppgaven 😁 https://www.dagens.no/underholdning/hjernetrim-flytt-bare-to-fyrstikker-for-aa-faa-det-hoeyeste-tallet Har ikke skolegang så den skjønte jeg ikke mye ut av Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): Onkel blå fikk jeg vært hos også og hentet 9 Stk Søknader 😀 gratis 👍👍😁😁🫶🫶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Maskinfører skrev (18 minutter siden): Har ikke skolegang så den skjønte jeg ikke mye ut av Du har vel som meg fullført ungdoms skolen vel ?😁 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Trist pappa ikke lever han var så Fascinert av han kalte han alltid kameraten hans når vi så han på tv 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober Nå har jeg fått nøkkel til gateskapet au 😉 håper naboene er hyggelige eller hva sier du @Kassettspiller ??? 😉😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober MR SPEED skrev (16 minutter siden): Du har vel som meg fullført ungdoms skolen vel ?😁 Nei har 0 skole og jobber som Ufaglært 😉 vokste opp på barnehjem jeg og barnevernet var ikke opptatt av skole ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. oktober Forfatter Del Skrevet 17. oktober MR SPEED skrev (19 minutter siden): gratis 👍👍😁😁🫶🫶 Tusen takk skal fylles inn og skal levere de i morgen 👍👍😀😀👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Maskinfører skrev (25 minutter siden): Nei har 0 skole og jobber som Ufaglært 😉 vokste opp på barnehjem jeg og barnevernet var ikke opptatt av skole ☹️ Sorry 😔😔😢😢 ikke bra 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Gud å jesus må være med deg @Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 17. oktober Del Skrevet 17. oktober Maskinfører skrev (1 time siden): Nå har jeg fått nøkkel til gateskapet au 😉 håper naboene er hyggelige eller hva sier du @Kassettspiller ??? 😉😻😻 Får håpe det! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå