Maskinfører Skrevet 15. oktober Forfatter Del Skrevet 15. oktober MR SPEED skrev (14 minutter siden): Her hm litt farlig hund å katt nei ikke vanlig hund å katt ulv hund eller rettere sagt ulv å tiger litt gal der ja liker vil dyret ❤️❤️❤️❤️❤️ Ja det gjør jeg også er Tuss da ❤️❤️❤️❤️❤️😻😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Maskinfører skrev (24 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ MR SPEED skrev (33 minutter siden): Plutselig ble handlekurven hos meny låst heldigvis har oda fikk kjøpt bananer å——- Cassidy Tvillingene er glade for at du fikk kjøpt bananer.🍌🍌 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. oktober Forfatter Del Skrevet 15. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.♥️♥️ Cassidy Tvillingene er glade for at du fikk kjøpt bananer.🍌🍌 Ja det er bra ❤️ ❤️ bananer er godt 😀 😀 🍌🍌🍌 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er bra ❤️ ❤️ bananer er godt 😀 😀 🍌🍌🍌 Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker veldig godt bananer.🍌🍌😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker veldig godt bananer.🍌🍌😋😋 Bananer er godt 😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Hva syns dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bananer er godt 😋😋 Cassidy Tvillingene kan fort gå bananas når det kommer til bananspising.🍌🍌🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hva syns dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ? 😀 Cassidy Tvillingene synes at det ser helt Toppers ut vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Får pynte lyng hos Mamma og Pappa da på Lørdag Pelargoniaene har gått heden de tåler ikke frosten ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det ser helt Toppers ut vi.👨🦰👩🦰👍👍 Ja jeg også det var glemt en lask derfor var det mørkt i stua og i gangen og i kjelleren +Soverom 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også det var glemt en lask derfor var det mørkt i stua og i gangen og i kjelleren +Soverom 👍👍 OK Cassidy Tvillingene forstår, vi er glade for at du har fått strømmen tilbake.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Maskinfører skrev (7 minutter siden): Får pynte lyng hos Mamma og Pappa da på Lørdag Pelargoniaene har gått heden de tåler ikke frosten ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): 🤗🤗🫂🫂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): OK Cassidy Tvillingene forstår, vi er glade for at du har fått strømmen tilbake.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Så koselig Tuss var oppe i ansiktet mitt og nusset meg har nok savnet meg den tiden vi har sittet i mørket 😀 han er så god og sosial han han holder seg kun i nærheten av meg eller hva sier du @Kassettspiller ? 😀😻😻 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Maskinfører skrev (6 minutter siden): 🤗🤗🫂🫂 ♥️♥️ Maskinfører skrev (4 minutter siden): Så koselig Tuss var oppe i ansiktet mitt og nusset meg har nok savnet meg den tiden vi har sittet i mørket 😀 han er så god og sosial han han holder seg kun i nærheten av meg eller hva sier du @Kassettspiller ? 😀😻😻 😻😻 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker at det var kjedelig å være uten strøm de dagene det varte. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ 😻😻 Cassidy Tvillingene tenker at det var kjedelig å være uten strøm de dagene det varte. Ja det var det 😻😻😀😀 lede hadde fjerna sikringene i gateskapet er flere som har fått stengt strømmen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det var det 😻😻😀😀 lede hadde fjerna sikringene i gateskapet er flere som har fått stengt strømmen Cassidy Tvillingene forstår, vi tenker at du er glad for at det er fikset nå.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fort gå bananas når det kommer til bananspising.🍌🍌🤣🤣👍👍 Da når dere kan handle på oda 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober MR SPEED skrev (14 minutter siden): Da når dere kan handle på oda Cassidy Tvillingene må handle på Meny. for vi har ikke Oda her i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå