Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tja da blir det vel kjøttkaker og kålstuing me tyttebær på Fredag sikkert da ☺️☺️😀😀 Hvis du får strømmen tilbake da. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (6 minutter siden): Tja da blir det vel kjøttkaker og kålstuing me tyttebær på Fredag sikkert da ☺️☺️😀😀 Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.😋😋 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja det er veldig koselig ☺️☺️🥰🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nam Nam sier Cassidy Tvillingene.😋😋 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Det er bra vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober (endret) Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Hvis du får strømmen tilbake da. Har strøm sånn delvis må bare få ordnet det andre 😀😀 tante og jeg skulle spise ute 😀 Endret 13. oktober av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (10 minutter siden): Det er bra vi også ❤️ ❤️ Det setter Cassidy Tvillingene stor pris på å høre.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det setter Cassidy Tvillingene stor pris på å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Maskinfører skrev (25 minutter siden): Har strøm sånn delvis må bare få ordnet det andre 😀😀 tante og jeg skulle spise ute 😀 Stemmer det. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. oktober Forfatter Del Skrevet 14. oktober Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Stemmer det. Ja 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja 😀 Tar du med dama di? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. oktober Forfatter Del Skrevet 14. oktober Kassettspiller skrev (17 minutter siden): Tar du med dama di? Ikke denne gang ☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Maskinfører skrev (51 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det synes Cassidy Tvillingene at er skikkelig bra.🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. oktober Forfatter Del Skrevet 14. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene at er skikkelig bra.🥰🥰 Ja det er det 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 14. oktober Forfatter Del Skrevet 14. oktober Kanskje jeg skal si sånn til tante på Fredag når hun spør hva de serverer hva er det for noe? sier hu da aner ikke og det tror jeg helsemyndighetene lurer på også 😀 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Maskinfører skrev (7 minutter siden): Kanskje jeg skal si sånn til tante på Fredag når hun spør hva de serverer hva er det for noe? sier hu da aner ikke og det tror jeg helsemyndighetene lurer på også 😀 😀 🤣🤣👍👍 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja det er det 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene er 100% enige.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Maskinfører skrev (28 minutter siden): Kanskje jeg skal si sånn til tante på Fredag når hun spør hva de serverer hva er det for noe? sier hu da aner ikke og det tror jeg helsemyndighetene lurer på også 😀 😀 Hahaha 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en god og fin oktobernatt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Hahaha 🤣🤣👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober MR SPEED skrev (4 minutter siden): GOOD morgen Cassidy Tvillingene ønsker deg en godmandag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Hvordan går det med strømmen @Maskinfører? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå