Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 12. oktober Forfatter Del Skrevet 12. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hehe, han stjeler nok en kjøttbit. Ja han er fæl til det 🍕🍕😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja han er fæl til det 🍕🍕😻😻 Ja dem krever sitt!🐟 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Ja dem krever sitt!🐟 Ja de gjør det 😀😀🐟🐟 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja de gjør det 😀😀🐟🐟 Du må kjøpe to pledd. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Du må kjøpe to pledd. Han ligger på 2 pledd ☹️☹️😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Han ligger på 2 pledd ☹️☹️😻😻 Nei, men hahahahahah. Nå får du løfte han opp og ta den ene. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Nei, men hahahahahah. Nå får du løfte han opp og ta den ene. Hehe 😻😻 tror han blir sur 😻😻☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (6 minutter siden): Hehe 😻😻 tror han blir sur 😻😻☹️☹️ Ja, men kanskje han vil forstå det? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Ja, men kanskje han vil forstå det? Tror ikke det ☹️☹️😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (6 minutter siden): Tror ikke det ☹️☹️😻😻 Tuss da😄 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tuss da😄 Ja Tuss 😀😻😻💤💤 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja Tuss 😀😻😻💤💤 Litt bortkjemt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Litt bortkjemt Ja 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja 😻😻 Men hvorfor så kaldt inne? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men hvorfor så kaldt inne? Hehe har bare delvis med strøm toalettet er mørkt innergangen er mørk kjelleren er mørk soverommet til pappa er mørkt stua er mørk bortsett fra noen lampetter osv Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober (endret) Maskinfører skrev (8 minutter siden): Hehe har bare delvis med strøm toalettet er mørkt innergangen er mørk kjelleren er mørk soverommet til pappa er mørkt stua er mørk bortsett fra noen lampetter osv Bruke mye lommelykt og lys du da. Endret 13. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. oktober Forfatter Del Skrevet 13. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Bruke mye lommelyk og lys du da. Hehe han satte på sikringa til komfyren og sa at det var jordfeil når jeg målte etter jeg kjørte han hjem så fant jeg ut at det ikke er spenning på øvre skinne og øvre rad han dro ut en lask også mellom øvre og nedre rad ☹️ mulig det kun er strøm på 1 fase bare skal måle i strømbryteren senere 😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Hehe han satte på sikringa til komfyren og sa at det var jordfeil når jeg målte etter jeg kjørte han hjem så fant jeg ut at det ikke er spenning på øvre skinne og øvre rad han dro ut en lask også mellom øvre og nedre rad ☹️ mulig det kun er strøm på 1 fase bare skal måle i strømbryteren senere 😉 Går fint å lage mat? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå