Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (36 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jeg forstår at det gikk sånn utover henne (ikke andre) for hun er jo korka mest sannsynligvis kjenner hu ikke igjen nummeret mitt det er bare 1 god person men det bør være min slekt også 😀 Fokuser på henne (dama di) og ikke utsett deg for mye vondt. ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fokuser på henne (dama di) og ikke utsett deg for mye vondt. ❤️ Nei men vi skal trakkasere tante til hu ikke orker mer og tar kontakt for hu er egentlig ganske morsom ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våretanker og våreklemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei men vi skal trakkasere tante til hu ikke orker mer og tar kontakt for hu er egentlig ganske morsom ❤️ Vær mot andre slik du ønsker at andre skal være mot deg. Og å presse folk til å gjøre slik andre vil er ikke veldig givende. Kutt kontakt, fokuser på dama di og lev livet!☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Drittfolk ekle mennesker husker jeg alltid tante gikk rundt og sa sånne folk er ikke noe koselige sa hu 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våretanker og våreklemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen takk vi sender tilbake 🥰 🥰 😻 🥰 ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Vær mot andre slik du ønsker at andre skal være mot deg. Og å presse folk til å gjøre slik andre vil er ikke veldig givende. Kutt kontakt, fokuser på dama di og lev livet!☺️ Ja men jeg er jo sånt men jeg skjønner ikke hva som skjer nei men vi vil ha henne i livet vårt ❤️😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja men jeg er jo sånt men jeg skjønner ikke hva som skjer nei men vi vil ha henne i livet vårt ❤️😻 Ditt valg, men tror ikke det er sunt å utsette seg for mye vondt.❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober (endret) Sånn da kom pakka mi fra Tonerweb.no også eller ble levert i postkassa da 😀 Helthjem er en fin tjeneste 😀 Epson 405XL patroner Endret 9. oktober av Maskinfører 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Ditt valg, men tror ikke det er sunt å utsette seg for mye vondt.❤️ Det er vondt vi kranglet når pappa levde også og han ringte opp og da ringte hun meg tilbake ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er vondt vi kranglet når pappa levde også og han ringte opp og da ringte hun meg tilbake ❤️ Maskinfører skrev (21 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (21 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (20 minutter siden): ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (8 minutter siden): Sånn da kom pakka mi fra Tonerweb.no også eller ble levert i postkassa da 😀 Helthjem er en fin tjeneste 😀 Epson 405XL patroner Der var du nær av å avsløre deg selv! 🤣 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Kassettspiller skrev (13 minutter siden): Der var du nær av å avsløre deg selv! 🤣 Åhh ? 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 🫂🫂🤗🤗 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Åhh ? 😀 Adressen på posten 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🫂🫂🤗🤗 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå