Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Godonsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Sånn da sendte jeg en SMS til tante om at hun måtte ringe meg men det kommer hu neppe til å gjøre 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Sånn da sendte jeg en SMS til tante om at hun måtte ringe meg men det kommer hu neppe til å gjøre 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner godt at eks mannen holdt på å slå ha halvt ihjel hu er jo korka tok så jævlig på vei pga tennene var viktigere samt den hunden Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Sånn da sendte jeg en SMS til tante om at hun måtte ringe meg men det kommer hu neppe til å gjøre 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🤗🤗🤗🤗🫂🫂🫂🫂 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jeg skjønner godt at eks mannen holdt på å slå ha halvt ihjel hu er jo korka tok så jævlig på vei pga tennene var viktigere samt den hunden Du er bedre enn det her. Skjønner at du er frustrert nå, men du burde ikke si sånt om andre selv om andre kan være sånn mot deg. Klem. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🤗🤗🤗🤗🫂🫂🫂🫂 Cassidy Tvillingene tenkte at du trengte klemmer nå.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenkte at du trengte klemmer nå.♥️♥️ Ja gjør det ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja gjør det ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Du er bedre enn det her. Skjønner at du er frustrert nå, men du burde ikke si sånt om andre selv om andre kan være sånn mot deg. Klem. Jeg forstår at en kvinne kan trekke opp en mann til å begå en så grusomt handling og det ser jeg her sånn ☹️ det nytter ikke å snakke til henne har bedt om unnskyldning pga de tennene som som er så viktig for henne eneste som fungerer nå er å ta ut 2 000,- kroner og sende de i posten til henne og gratulere henne med dagen og hilse fra meg og pappa ikke noe koselig når familien din vender deg ryggen Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Jeg forstår at en kvinne kan trekke opp en mann til å begå en så grusomt handling og det ser jeg her sånn ☹️ det nytter ikke å snakke til henne har bedt om unnskyldning pga de tennene som som er så viktig for henne eneste som fungerer nå er å ta ut 2 000,- kroner og sende de i posten til henne og gratulere henne med dagen og hilse fra meg og pappa ikke noe koselig når familien din vender deg ryggen 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober (endret) Maskinfører skrev (11 minutter siden): Jeg forstår at en kvinne kan trekke opp en mann til å begå en så grusomt handling og det ser jeg her sånn ☹️ det nytter ikke å snakke til henne har bedt om unnskyldning pga de tennene som som er så viktig for henne eneste som fungerer nå er å ta ut 2 000,- kroner og sende de i posten til henne og gratulere henne med dagen og hilse fra meg og pappa ikke noe koselig når familien din vender deg ryggen Det er ikke bra å uttrykke det på den måten. Du fortjener bedre, men det er heller ikke riktig av deg å si at 'du forstår at noen ønsket å begå en grusom handling'. Det gjør ikke situasjonen bedre å være slik mot andre, selv om de ikke er greie med deg. Ikke noe koselig at familien din oppfører sånt slik mot deg, så fokuser på de gode personene i livet ditt.☺️ Endret 9. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 🤗🤗🫂🫂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. oktober Del Skrevet 9. oktober Maskinfører skrev (1 minutt siden): 🤗🤗🫂🫂 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. oktober Forfatter Del Skrevet 9. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Det er ikke bra å uttrykke det på den måten. Du fortjener bedre, men det er heller ikke riktig av deg å si at 'du forstår at noen ønsket å begå en grusom handling'. Det gjør ikke situasjonen bedre å være slik mot andre, selv om de ikke er greie med deg. Ikke noe koselig at gfamilien din oppfører sånt slik mot deg, så fokuser på de gode personene i livet ditt.☺️ Jeg forstår at det gikk sånn utover henne (ikke andre) for hun er jo korka mest sannsynligvis kjenner hu ikke igjen nummeret mitt det er bare 1 god person men det bør være min slekt også 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå