Kassettspiller Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Hu hadde ikke sagt no så ble bare stilt spørsmål Nei, men kunne hende at hun bare hadde krenglet med deg. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Nei, men kunne hende at hun bare hadde krenglet med deg. Nei vi har aldri kranglet 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Maskinfører skrev (6 minutter siden): Nei vi har aldri kranglet 😀 Det er bra.☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Det er bra.☺️ Ja 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober MR SPEED skrev (4 timer siden): 🐶🐶🥰🥰 Maskinfører skrev (5 timer siden): Godtirsdag ❤️ ❤️ Kassettspiller skrev (5 timer siden): God tirsdag til alle! MR SPEED skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): 🐶🐶🥰🥰 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdagskveld.♥️♥️ Godtirsdagskveld ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober Klarte og nusse Tuss på munn 😻😻😻❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Klarte og nusse Tuss på munn 😻😻😻❤️❤️❤️ Maskinfører skrev (5 minutter siden): Godtirsdagskveld ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober MR SPEED skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at Rex er skikkelig søt.🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at Rex er skikkelig søt.🐶🐶🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober MR SPEED skrev (Akkurat nå): 🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at Rex er skikkelig søt.🐶🐶🥰🥰 Min tur dobbel poste 🤪🤪 vet dere hva rex betyr på latin da 0x0 ❤️❤️ 😍😍 😁😁 🤪🤪 😢😢 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Oh snap! ChatGPT vet hvem jeg er og hvor jeg bor Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober MR SPEED skrev (14 minutter siden): Min tur dobbel poste 🤪🤪 vet dere hva rex betyr på latin da 0x0 ❤️❤️ 😍😍 😁😁 🤪🤪 😢😢 Cassidy Tvillingene vet at Rex betyr Konge på Latin.👑👑 og Regina betyr Dronning på Latin.👑👑 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at Rex betyr Konge på Latin.👑👑 og Regina betyr Dronning på Latin.👑👑 Supper stolt av dere 2 nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober MR SPEED skrev (1 minutt siden): Supper stolt av dere 2 nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Martelè skrev (26 minutter siden): Oh snap! ChatGPT vet hvem jeg er og hvor jeg bor Mener å huske et de apene spioner på deg da mente jeg leste det på nett side over farlige aper Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober MR SPEED skrev (2 minutter siden): Mener å huske et de apene spioner på deg da mente jeg leste det på nett side over farlige aper Det har Cassidy Tvillingene også lest, vi synes at det er skikkelig skummelt.😱😱 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober MR SPEED skrev (4 minutter siden): Mener å huske et de apene spioner på deg da mente jeg leste det på nett side over farlige aper I noen tilfeller, som mitt, så scannet den nettet for info om meg. Den fant raskt ut at jeg var komponist, albumene mine, programmene og sjangrene mine. Den hadde nok ikke funnet ut dette om jeg ikke postet ting online. Men jeg ble overrasket over at den visste hvilken by jeg var i haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå