Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er alltid våkne på denne tiden av døgnet.😉😉

Ja, føler man får gjort mye om nettene når man kan. Ofte kan jo en slik døgnrytme krasje i mye, så viktig å snu til tide. 😉

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har ingen planer om å snu døgnrytmen vår ennå, vi trives godt med å være Nattvåknegutten og Nattvåknejenten.😉😉

Ja, men jeg må det til tider med tanke på det jeg gjennomfører nå.🤩

Her får dere popcorn: 🍿

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (9 minutter siden):

Ja Toyota er bra biler det 😉 

MR SPEED skrev (13 minutter siden):

Maskinfører skrev (19 minutter siden):

God formiddag 😀😀💤💤🥰🥰😻😻

Maskinfører skrev (20 minutter siden):

Ja jeg ser den men snart kommer FrP og Høyre til makta så da blir det endring igjen strømmen har de gitt bort og vi råder ikke lenger over den 

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Riktig GOOD morgen alle her

MR SPEED skrev (6 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Husker jeg ringte tante og hun kunne ikke snakke pga hun måtte pusse tennene  og bruke tanntråd jeg sa bare at du er 83 år gammel er de tennene så viktig at du ikke kan snakke 20 minutter med sønnen til broren din som  du var så glad i altså nevøen din ? også skulle hun passe hunden til barnebarnet sitt den kunne jo ikke være alene og spurte om den hunden til barnebarnet var viktigere ? da hørte jeg bare  klikk og ikke hørt noe etter det hu tar ikke telefon om jeg ringer heller så 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 timer siden):

Husker jeg ringte tante og hun kunne ikke snakke pga hun måtte pusse tennene  og bruke tanntråd jeg sa bare at du er 83 år gammel er de tennene så viktig at du ikke kan snakke 20 minutter med sønnen til broren din som  du var så glad i altså nevøen din ? også skulle hun passe hunden til barnebarnet sitt den kunne jo ikke være alene og spurte om den hunden til barnebarnet var viktigere ? da hørte jeg bare  klikk og ikke hørt noe etter det hu tar ikke telefon om jeg ringer heller så 

Man kommer hvertfall ikke langt med krangling, så kanskje for det beste at hun avsluttet fremfor å potensielt komme med noe ubehagelig kommentar.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...