Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Rart å våkne så tidlig/ eller så sent. 💤 Cassidy Tvillingene er alltid våkne på denne tiden av døgnet.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er alltid våkne på denne tiden av døgnet.😉😉 Ja, føler man får gjort mye om nettene når man kan. Ofte kan jo en slik døgnrytme krasje i mye, så viktig å snu til tide. 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, føler man får gjort mye om nettene når man kan. Ofte kan jo en slik døgnrytme krasje i mye, så viktig å snu til tide. 😉 Cassidy Tvillingene har ingen planer om å snu døgnrytmen vår ennå, vi trives godt med å være Nattvåknegutten og Nattvåknejenten.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ingen planer om å snu døgnrytmen vår ennå, vi trives godt med å være Nattvåknegutten og Nattvåknejenten.😉😉 Ja, men jeg må det til tider med tanke på det jeg gjennomfører nå.🤩 Her får dere popcorn: 🍿 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, men jeg må det til tider med tanke på det jeg gjennomfører nå.🤩 Her får dere popcorn: 🍿 Tusen Takk, men Cassidy Tvillingene er mer potetgullgutt og potetgulljente, enn vi er popcorngutt og popcornjente.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, men Cassidy Tvillingene er mer potetgullgutt og potetgulljente, enn vi er popcorngutt og popcornjente.😉😉 Popcorn❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Popcorn❤️ Cassidy Tvillingene sier: Slutt Å Tull, Og Gi Oss Potetgull.🤣🤣😂😂👍👍 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober https://www.amta.no/sa-mye-dyrere-blir-bensin-diesel-alkohol-tobakk-og-strom-i-2025/s/5-3-1750621 @Maskinfører 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober MR SPEED skrev (5 timer siden): https://www.amta.no/sa-mye-dyrere-blir-bensin-diesel-alkohol-tobakk-og-strom-i-2025/s/5-3-1750621 @Maskinfører Ja jeg ser den men snart kommer FrP og Høyre til makta så da blir det endring igjen strømmen har de gitt bort og vi råder ikke lenger over den 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og Tuss en Godnatt vår gode venn @Maskinfører🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰😻😻 God formiddag 😀😀💤💤🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg ser den men snart kommer FrP og Høyre til makta så da blir det endring igjen strømmen har de gitt bort og vi råder ikke lenger over den Se her bil https://www.dagens.no/biler/mekaniker-avsloerer-dette-bilmerket-er-det-mest-paalitelige 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober MR SPEED skrev (3 minutter siden): Se her bil https://www.dagens.no/biler/mekaniker-avsloerer-dette-bilmerket-er-det-mest-paalitelige Ja Toyota er bra biler det 😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja Toyota er bra biler det 😉 MR SPEED skrev (13 minutter siden): Se her bil https://www.dagens.no/biler/mekaniker-avsloerer-dette-bilmerket-er-det-mest-paalitelige Maskinfører skrev (19 minutter siden): God formiddag 😀😀💤💤🥰🥰😻😻 Maskinfører skrev (20 minutter siden): Ja jeg ser den men snart kommer FrP og Høyre til makta så da blir det endring igjen strømmen har de gitt bort og vi råder ikke lenger over den MR SPEED skrev (3 timer siden): Riktig GOOD morgen alle her MR SPEED skrev (6 timer siden): https://www.amta.no/sa-mye-dyrere-blir-bensin-diesel-alkohol-tobakk-og-strom-i-2025/s/5-3-1750621 @Maskinfører Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ Godtirsdag ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober Husker jeg ringte tante og hun kunne ikke snakke pga hun måtte pusse tennene og bruke tanntråd jeg sa bare at du er 83 år gammel er de tennene så viktig at du ikke kan snakke 20 minutter med sønnen til broren din som du var så glad i altså nevøen din ? også skulle hun passe hunden til barnebarnet sitt den kunne jo ikke være alene og spurte om den hunden til barnebarnet var viktigere ? da hørte jeg bare klikk og ikke hørt noe etter det hu tar ikke telefon om jeg ringer heller så Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 8. oktober Del Skrevet 8. oktober Maskinfører skrev (4 timer siden): Husker jeg ringte tante og hun kunne ikke snakke pga hun måtte pusse tennene og bruke tanntråd jeg sa bare at du er 83 år gammel er de tennene så viktig at du ikke kan snakke 20 minutter med sønnen til broren din som du var så glad i altså nevøen din ? også skulle hun passe hunden til barnebarnet sitt den kunne jo ikke være alene og spurte om den hunden til barnebarnet var viktigere ? da hørte jeg bare klikk og ikke hørt noe etter det hu tar ikke telefon om jeg ringer heller så Man kommer hvertfall ikke langt med krangling, så kanskje for det beste at hun avsluttet fremfor å potensielt komme med noe ubehagelig kommentar. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 8. oktober Forfatter Del Skrevet 8. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Man kommer hvertfall ikke langt med krangling, så kanskje for det beste at hun avsluttet fremfor å potensielt komme med noe ubehagelig kommentar. Hu hadde ikke sagt no så ble bare stilt spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå