Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Får han ikke tørrfor også? Jo men Latz Kjøttmeny er favoritten bare jeg gikk ut av sofan så kom Frida løpende 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (10 minutter siden): Ja, har faktisk gjort det for lenge siden. 🌮 Taco er kjempegodt. 🥰 Du har det ja 😀 elsker Taco 🌮🌮 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke så gira på å ta den egentlig. Men egt. bra å ha. Ja ha den koster rundt 3 000,- også har du intensivkurs også 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja men det er viktig 😀 Viktig å ha det bra, men nå så må nesten alle jobbe uansett. Da er det ikke rart at man ikke bruker like mye tid på arbeid og barn hjemme. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Jo men Latz Kjøttmeny er favoritten bare jeg gikk ut av sofan så kom Frida løpende 😻😻 Godt!🥩 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Du har det ja 😀 elsker Taco 🌮🌮 Taco er utrolig godt og finnes i mange mulige varianter! 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja ha den koster rundt 3 000,- også har du intensivkurs også 😀 Det får mannen min heller ta. Liker ikke å skyte. 😅 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Viktig å ha det bra, men nå så må nesten alle jobbe uansett. Da er det ikke rart at man ikke bruker like mye tid på arbeid og barn hjemme. Nei det er sant nok det 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober MR SPEED skrev (5 timer siden): FIND SOMEBODY WITH HALF THE CHARISMA Oh no It looks like he's starting to grow He's getting way out of control Draw the curtains and lock the door Oh don't You know I just started the show I thought this is what you all want You cannot ignore me for long I succeed and all you do is whine I would love to see you try and find FIND SOMEBODY WITH HALF THE CHARISMA FIND SOMEBODY WITH HALF THE CHARISMA FIND SOMEBODY WITH HALF THE CHARISMA Oh please I'm spreading like a disease The temperature's rising, you freeze You look like you're about to sneeze Oh damn He's everything I want in men I want to keep him to myself Leash on, cuffs attached to my bed I am all you want you can't deny I would love to see you try and find And find FIND SOMEBODY WITH HALF THE CHARISMA FIND SOMEBODY WITH HALF THE CHARISMA FIND SOMEBODY WITH HALF THE CHARISMA I would love to see you try and find I would love to see you try and find And find FIND SOMEBODY WITH HALF THE CHARISMA ♥️♥️ MR SPEED skrev (2 timer siden): Skal jeg ringe presten klokkeren for bryllup for dere 2 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ @Maskinfører å @Kassettspiller = ❤️❤️❤️❤️ 😜😜 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja 😻😻😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det får mannen min heller ta. Liker ikke å skyte. 😅 Ja 😀 Skien 😀. Tok min på Nøtterøy VGS Mai 2011 https://jaktfeber.no/kurs/Jegerproven-hos-Jaktforeningenno--206192 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Taco er utrolig godt og finnes i mange mulige varianter! Ja gjør det liker best lefser 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Godt!🥩 Ja 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): ♥️♥️ 😜😜 😻😻 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (11 minutter siden): Nei det er sant nok det 😀 Ja 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja gjør det liker best lefser 😀 Prøvd å lage det selv? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): 😻😻 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Prøvd å lage det selv? Nei aldri☹️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Ja Det er bra 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei aldri☹️ Veldig godt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå