Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er det ja han blir eldre 😻😻 Da får du kose han så mye du vil. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Fint bilde og god mat 😀 Ja, veldig god😍 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Åhh hørtes godt ut 😀 nei ett sånt ostesmørbrød tar tid og kjærlighet med godt pålegg og god ost er salami der da 🥪🥪🥪 Hjemmelaget mat er kjærlighet.🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tviler på at de gjennomførte et slik bryllup. Nå har jeg vært vant til dagsturer, så egt. kunne et slikt bryllup vært veldig fint. Men burde vært mye kortere da. Så er det en risiko med tanke på været.. Ja det tviler jeg også på men artig var tråden 😀 ja ett sånt bryllupp er fint 😀 ser for meg gjestene Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober (endret) Mitt ostesmørbrød består oftest av ost, smør, karri, grillkrydder, pasprika, hvitløk og litt tomatsaus. Endret 5. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det tviler jeg også på men artig var tråden 😀 ja ett sånt bryllupp er fint 😀 ser for meg gjestene Kunne ikke invitert så mange på en slik tur. Tenker at kanskje være i et slags fin hytte kunne vært et alternativ? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Da får du kose han så mye du vil. Ja jeg får det 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Kunne ikke invitert så mange på en slik tur. Tenker at kanskje være i et slags fin hytte kunne vært et alternativ? Ja det kan det 😀🛖🛖🛖 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Hjemmelaget mat er kjærlighet.🥰 Ja det er det 😀😍❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg får det 😻😻 Vet om en katt som begynner å mjaue høyt hvis han ikke er sammen med noen. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Ja, veldig god😍 Ja 😍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det kan det 😀🛖🛖🛖 Og elgstek med saus og fløtegratinerte poteter!🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Mitt ostesmørbrød består oftest av ost, smør, karri, grillkrydder, pasprika, hvitløk og litt tomatsaus. Høres godt ut 😀😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Og elgstek med saus og fløtegratinerte poteter!🥰 Favoritten det Elgkarbonader også 🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er det 😀😍❤️ Ja, synd at mødre ofte ikke har mye tid pga. jobb. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Høres godt ut 😀😀 Ja, bruker karri i hamburger også. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Vet om en katt som begynner å mjaue høyt hvis han ikke er sammen med noen. Ja det gjør Tuss også 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, bruker karri i hamburger også. Ja godt krydder det 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 5. oktober Del Skrevet 5. oktober Maskinfører skrev (3 minutter siden): Favoritten det Elgkarbonader også 🥰 Kanskje til og med dem spiser elgen som brudgommen fikk i jakta? Høres fint ut. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. oktober Forfatter Del Skrevet 5. oktober @Kassettspiller løper tennene i vann ? 😀😀 Taco kan lages på bål 😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå