Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (2 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (32 minutter siden): Ja små bryllupp er er best 😉 ja bare og gifte seg det 💍💍 Må ha forlovere da. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (35 minutter siden): Ja jeg ser den men jeg synes at du virker som en reflektert person til tross for Autisme kjenner en annen med Autisme at noen turte og slippe han ut i en lastebil er for meg en gåte men men går det så går det 😀 ja jeg fikk jo tilrettelegging og det endte utenfor samfunnet men en onkel ville satse på meg så tror mye diagnoser blir for gøy sånn at det ødelegger i stedet for å hjelpe fint at du får det du skal ha 💕 Noen opplever nok negative konsekvenser av diagnosene, men nå så spres det mer kunnskap om dette for fagfolk og andre. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (39 minutter siden): Ja er det 🌹🌹 ❄️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober @Maskinfører Sånn lignende kjole skal jeg ha. ❄️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): ❄️ Ja ❄️ pep i kjørecomputeren i Sølvreven 3 Grader og snøkrystall symbol ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): @Maskinfører Sånn lignende kjole skal jeg ha. ❄️ Den var jo nydelig da 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Noen opplever nok negative konsekvenser av diagnosene, men nå så spres det mer kunnskap om dette for fagfolk og andre. Ja de gjør nok det ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Må ha forlovere da. Ja det må du 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja ❄️ pep i kjørecomputeren i Sølvreven 3 Grader og snøkrystall symbol ☹️ Snart is på veiene😒 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Snart is på veiene😒 Ja ☹️☹️ legger nok om til Piggfritt Snart 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Den var jo nydelig da 😀 Og litt varme skal til! 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det må du 😀 Søsken🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja ☹️☹️ legger nok om til Piggfritt Snart 😀 Ikke piggdekk? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Og litt varme skal til! Kassettspiller skrev (6 minutter siden): @Maskinfører Sånn lignende kjole skal jeg ha. ❄️ 👰👰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): 👰👰 Gleder meg allerede🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå