Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): 😵💫 Cassidy Tvillingene gjetter at du kanskje ikke har helt fin torsdagskveld med tanke på emojiene der??🤔🤔 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter at du kanskje ikke har helt fin torsdagskveld med tanke på emojiene der??🤔🤔 For mye folk og støy i dag, men fikk dratt på messe i dag. Endret 3. oktober av Kassettspiller Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (14 minutter siden): Jo mindre mennesker det er i ett bryllupp jo bedre og billigere blir det 😀 Jeg har lyst å gifte meg i vinter og enig med at små bryllup er best.❄️⛸️💍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): For mye folk og støy i dag, men fikk dratt på messe i dag. Cassidy Tvillingene ser den, vi liker oss heller ikke på steder hvor det er mange mennesker samlet på en gang. Men vi synes at det er bra at du kom deg på messe i dag. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser den, vi liker oss heller ikke på steder hvor det er mange mennesker samlet på en gang. Men vi synes at det er bra at du kom deg på messe i dag. Ja, må være et mareritt for folk med sosial angst. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Jeg har lyst å gifte meg i vinter og enig med at små bryllup er best.❄️⛸️💍 Cassidy Tvillingene vil aldri gifte oss, vi synes at sånt er skremmende. Vi vil være frie og single resten av livene våre.😊😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil aldri gifte oss, vi synes at sånt er skremmende. Vi vil være frie og single resten av livene våre.😊😊 Hva er skummelt med det? Man er jo ikke fanget. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ja, må være et mareritt for folk med sosial angst. Cassidy Tvillingene har kontroll på den sosiale angsten begge to, men vi synes bare at det er slitsomt å være hvor det kryr av mennesker.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Hva er skummelt med det? Man er jo ikke fanget. Jo Cassidy Tvillingene føler at man blir fanget i forpliktelser ovenfor andre mennesker på en helt annet måte, og den tanken skremmer oss.🤔🤔😱😱 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene har kontroll på den sosiale angsten begge to, men vi synes bare at det er slitsomt å være hvor det kryr av mennesker.😊😊 Ja, tenkte alle som sliter med det. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Jo Cassidy Tvillingene føler at man blir fanget i forpliktelser ovenfor andre mennesker på en helt annet måte, og den tanken skremmer oss.🤔🤔😱😱 Bli enig om forpliktelsene? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Bli enig om forpliktelsene? Cassidy Tvillingene synes at det livet som vi har nå som single er helt perfekt for oss.👨🦰👩🦰👍👍 Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, tenkte alle som sliter med det. Ja det tenker Cassidy Tvillingene også på. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det livet som vi har nå som single er helt perfekt for oss.👨🦰👩🦰👍👍 Ja det tenker Cassidy Tvillingene også på. Ikke album? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ikke album? De eneste albumene som Cassidy Tvillingene vil ha er musikkalbum.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): De eneste albumene som Cassidy Tvillingene vil ha er musikkalbum.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (3 minutter siden): 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (3 timer siden): Jeg har lyst å gifte meg i vinter og enig med at små bryllup er best.❄️⛸️💍 Ja små bryllupp er er best 😉 ja bare og gifte seg det 💍💍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (3 timer siden): Bra at du steller🌷 Ja er det 🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (3 timer siden): Før kunne man ofte dra nytte av de egenskapene som en nevrodivergent hjerne (for eksempel autister) kunne gi og bruke dem på en positiv måte. Men i dag er det mindre rom for å være annerledes og dette blir stadig mer tydelig. Derfor er mange som i dag er avhengige av en diagnose for å kunne få tilrettelegging og den støtten de trenger i jobb og utdanning. Diagnose er et viktig verktøy og hjelper utrolig mye. Grunnen til at fler kvinner får autismediagnose nå er fordi vi har fått mer kunnskap om dette og ikke fordi man diagnoserer for gøy. Jeg får hvertfall det jeg trenger takket være en bekreftet diagnose. Ja jeg ser den men jeg synes at du virker som en reflektert person til tross for Autisme kjenner en annen med Autisme at noen turte og slippe han ut i en lastebil er for meg en gåte men men går det så går det 😀 ja jeg fikk jo tilrettelegging og det endte utenfor samfunnet men en onkel ville satse på meg så tror mye diagnoser blir for gøy sånn at det ødelegger i stedet for å hjelpe fint at du får det du skal ha 💕 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå