Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (4 minutter siden): 🥱 😳 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Da er det snart i dusjen så er det ut handle 😳 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (15 minutter siden): Hadde hu brydd seg så hadde hu vel ringt tilbake ? og spesielt når nevøen er på gråten etter savnet av faren ? ☹️ Nei, men virket som om du ville at hun skulle angre. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (15 minutter siden): Da er det snart i dusjen så er det ut handle 😳 🧼 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Må værra forsiktig så jeg ikke klipper bort værhårene til Tuss 😻 😻 ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): 🧼 💕 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Må værra forsiktig så jeg ikke klipper bort værhårene til Tuss 😻 😻 ☹️☹️ Klipper du? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Nei, men virket som om du ville at hun skulle angre. Selvfølgelig vil man det men hu er nok dement eller lei av meg og bryr seg kun om sitt Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (18 minutter siden): Hadde hu brydd seg så hadde hu vel ringt tilbake ? og spesielt når nevøen er på gråten etter savnet av faren ? ☹️ Men kanskje du skulle heller ringt Kirkenes SOS? Folk som lytter og kan hjelpe. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Klipper du? Ene værhåret plager han ☹️😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men kanskje du skulle heller ringt Kirkenes SOS? Folk som lytter og kan hjelpe. Ringe til dem å klage på noen som sier de er glad i meg for så å ignorere meg ? Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig vil man det men hu er nok dement eller lei av meg og bryr seg kun om sitt Men viser hun ikke noe form for interesse for å hjelpe deg da? Er ikke lett for mange å legge på når noen griner. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober (endret) Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ene værhåret plager han ☹️😻😻 Du må ikke klippe værhår! Endret 3. oktober av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Du mår ikke klippe værhår! Dette tror jeg skal klippes 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ringe til dem å klage på noen som sier de er glad i meg for så å ignorere meg ? Ignorer de deg? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (4 minutter siden): Dette tror jeg skal klippes 😀 Nei, masse nervetråder der. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tuss 😻 😻 Hehe Tuss vet hvem som bestemmer! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Nei, masse nervetråder der. Det plager han ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. oktober Forfatter Del Skrevet 3. oktober Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ignorer de deg? Tante ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå