Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Er veldig høyt😟 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der. 😔 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Kassettspiller skrev (2 minutter siden): 😔 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene har opplevd å bli sitert av folk som vi ikke ønsker å bli sitert av for å si det sånn. Som meg Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober MR SPEED skrev (1 minutt siden): Som meg Cassidy Tvillingene elsker å bli sitert av deg vet du Speedy. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Maskinfører skrev (9 timer siden): for skal nå hoppe i dusjen DET kan være veldig farlig, spesielt om det er såpe på gulvet. *spøk* God tidligmorgen fra meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Cassidy Tvillingene likte godt den morgenspøken vi.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Sviskepott skrev (4 timer siden): DET kan være veldig farlig, spesielt om det er såpe på gulvet. *spøk* God tidligmorgen fra meg. GOOD morgen snuppa ❤️😁🤪😜 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (9 timer siden): Nei, sa bare natta til @Maskinfører Vær snill mot CC da 👍 Kassettspiller skrev (9 timer siden): ❤️ ❤️❤️ Kassettspiller skrev (9 timer siden): OK Ok ok Kassettspiller skrev (9 timer siden): hehe Ha ha Kassettspiller skrev (9 timer siden): 😬 Kassettspiller skrev (9 timer siden): Forventet levealder for autister er 36 ifølge noen studier og en svensk studie sier 54. 😟 Så gammel du er jo reine oldtiden 🤪🤪🤪🤪 Kassettspiller skrev (8 timer siden): Er visste mer utsatte for det i ulykker og er visst 9 ganger større sjanse for å lykkes i selvmord. Tull Kassettspiller skrev (8 timer siden): Er veldig høyt😟 Laft da Kassettspiller skrev (8 timer siden): 😔 Er du flau over meg Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Maskinfører skrev (11 timer siden): @Tussi kravler det puser oppe i senga de ? 😻😻 Japp, Ove er her nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober MR SPEED skrev (1 time siden): GOOD morgen snuppa ❤️😁🤪😜 MR SPEED skrev (1 time siden): Vær snill mot CC da 👍 ❤️❤️ Ok ok Ha ha 😬 Så gammel du er jo reine oldtiden 🤪🤪🤪🤪 Tull Laft da Er du flau over meg Tussi skrev (1 minutt siden): Japp, Ove er her nå Cassidy Tvillingene ønsker dere en godonsdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober (endret) Tussi skrev (9 minutter siden): Japp, Ove er her nå Ja så koselig 😀😀😻😻 Endret 2. oktober av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (10 timer siden): ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Kassettspiller skrev (10 timer siden): OK Ja 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Sviskepott skrev (6 timer siden): DET kan være veldig farlig, spesielt om det er såpe på gulvet. *spøk* God tidligmorgen fra meg. Ja det kan det men har dusjkabinett så det går bra 😀 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en godonsdag.♥️♥️ Ønsker @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) og alle andre en god dag også 😁 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. oktober Forfatter Del Skrevet 2. oktober Det var visst ingen dårlig samvittighet hos tante og spore ☹️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Den tikka jeg ikke liker får 2 av ja ja må pøse på med chili nei litt mindre nå merket i går sterkt da…. Så øka de prisen på lasagne med 4 kr snøft arg idioter Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober (endret) MR SPEED skrev (7 timer siden): Vær snill mot CC da 👍 Ja, men snilll er jeg med dem. 😃 MR SPEED skrev (7 timer siden): Tull Men det er flere artikler som påpeker dette. 🤔 MR SPEED skrev (7 timer siden): Er du flau over meg Nei, emojien var tegn på at det er trist at noen dør av selvmord. Endret 2. oktober av Kassettspiller Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2. oktober Del Skrevet 2. oktober Maskinfører skrev (4 timer siden): ❤️ 🤩 Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja 😀 🥰 Maskinfører skrev (3 timer siden): Det var visst ingen dårlig samvittighet hos tante og spore ☹️ Spore? Ta og ring damen din istede. 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå