Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😻😻 Har Tuss vært i førstegangstjenesten? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. september Forfatter Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Har Tuss vært i førstegangstjenesten? Ja 😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (18 minutter siden): Takk, har et møte fremover så blir noe å se fram til. Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har litt planer, sånn at du ikke får det altfor kjedelig.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😻😻 Imponerende! Hva slags stilling hadde han? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har litt planer, sånn at du ikke får det altfor kjedelig.😊😊 Tro meg det meste er kjedelig, men da får jeg gjort nytte i det minste. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. september Forfatter Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Imponerende! Hva slags stilling hadde han? Ja det er imponerende 😻 han var Artilleri sersjant 😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Tro meg det meste er kjedelig, men da får jeg gjort nytte i det minste. Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får brukt kunnskapene dine, vi synes at du kan veldig masse om veldig mye.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det er imponerende 😻 han var Artilleri sersjant 😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du får brukt kunnskapene dine, vi synes at du kan veldig masse om veldig mye.♥️♥️ Det får jeg ikke gjort dessverre. Men snart håper jeg på dette da. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september Forfatter Del Skrevet 30. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Sikle? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september Forfatter Del Skrevet 30. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Sikle? Ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september Forfatter Del Skrevet 30. september Sviskepott skrev (På 28.9.2024 den 12:30 PM): God lørdag til trådens eier og alle våre venner. God Lørdag på etterskudd @Sviskepott 😀 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja 😀 ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. september Forfatter Del Skrevet 30. september Kassettspiller skrev (7 minutter siden): ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Kassettspiller skrev (47 minutter siden): Det får jeg ikke gjort dessverre. Men snart håper jeg på dette da. Cassidy Tvillingene håper at du får bruk for kunnskapene dine en gang, for det er lov å håpe. Og det er viktig å håpe.♥️♥️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du får bruk for kunnskapene dine en gang, for det er lov å håpe. Og det er viktig å håpe.♥️♥️ Ja, håper at det skjer snart. 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Ja, håper at det skjer snart. 🥰 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det skjer snart.🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre på at det skjer snart.🥰🥰 Ja, da skal jeg kjøpe glitter✨️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. september Del Skrevet 30. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, da skal jeg kjøpe glitter✨️ Cassidy Tvillingene håper at du inviterer oss på visuell glitterfest her inne.✨✨🥳🥳 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå