Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Skjer det noe spennende fremover da? Cassidy Tvillingene gjetter at det blir, The Same Old Song for oss.😉😉 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september @Maskinfører sovet noe i dag? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. september Forfatter Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): @Maskinfører sovet noe i dag? Ja 🥰🥰 våknet 17:00 ca 😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. september Forfatter Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Tuss kommer til å bli sjalu nå. Ja 😋😋😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Cassidy Tvillingene trodde at du hadde sovnet i går kveld @Kassettspiller siden vi ikke så deg her i tråden i går.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja 🥰🥰 våknet 17:00 ca 😋 En time tidligere enn meg. Kjedelig i helgen. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene trodde at du hadde sovnet i går kveld @Kassettspiller siden vi ikke så deg her i tråden i går.😉😉 Blir dessverre 9-12 timer søvn om dagene og glemmer å spise. Kjeder meg såpass. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. september Forfatter Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): En time tidligere enn meg. Kjedelig i helgen. Ja ☹️ da var det rett ut å hente kaffe så var det kirkegården etterpå 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja ☹️ da var det rett ut å hente kaffe så var det kirkegården etterpå 😀 Tenne lys om kveldene? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Blir dessverre 9-12 timer søvn om dagene og glemmer å spise. Kjeder meg såpass. Det høres ikke bra ut. Cassidy Tvillingene blir litt bekymret når du glemmer å spise. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. september Forfatter Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Tenne lys om kveldene? Ja 🕯️🕯️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det høres ikke bra ut. Cassidy Tvillingene blir litt bekymret når du glemmer å spise. Ja, kommer til å gå under grensen snart. 😕 Synd siden det nå blir så mye kaldere ute, men det blir bare å "skjerpe seg". Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja 🕯️🕯️ Bra kveld? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja, kommer til å gå under grensen snart. 😕 Synd siden det nå blir så mye kaldere ute, men det blir bare å "skjerpe seg". Cassidy Tvillingene har også en helt fucket døgnrytme. men vi glemmer aldri å spise. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også en helt fucket døgnrytme. men vi glemmer aldri å spise. Blir ikke sulten så ofte og da glemmer man det litt. Døgnrytmen kan jeg fikse, men vært mye sykdom fra andre så får ikke gjort mye. Da kjeder jeg meg og sover en del. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Blir ikke sulten så ofte og da glemmer man det litt. Døgnrytmen kan jeg fikse, men vært mye sykdom fra andre så får ikke gjort mye. Da kjeder jeg meg og sover en del. Cassidy Tvillingene håper at ting ordner seg for deg, for vi tenker mye på deg og på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at ting ordner seg for deg, for vi tenker mye på deg og på våre venner.♥️♥️ Takk, har et møte fremover så blir noe å se fram til. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. september Forfatter Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (22 minutter siden): Bra kveld? Ja stille og rolig 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 29. september Del Skrevet 29. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja stille og rolig 😀 Går det bra med Tuss? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. september Forfatter Del Skrevet 29. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Går det bra med Tuss? Ja 😻😻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå