Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Visst rakker,n klarer jeg meg selv var vel for å være nedlatende ? Jula kunne jeg feire hos henne sa pappa og diverse bare surr hele kjærringa hu bør selge leiligheten som hu bor i (ikke nedbetalt) og flytte på gamlehjem 

Synes det er en rar ting å si som tante. Hun kjenner deg ikke godt tenker jeg, men dette vet jeg ingenting om.

Sykehjem pleier å være fullt, men det kommer nok en tid for det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (4 minutter siden):

Synes det er en rar ting å si som tante. Hun kjenner deg ikke godt tenker jeg, men dette vet jeg ingenting om.

Sykehjem pleier å være fullt, men det kommer nok en tid for det.

Jo hu gjør det men mistenker hu bare utnytter meg feks kjører med buss hver kveld til tross for at hu kan være med og kjøre tur med meg i stedet hun var helt avhengig av meg for å kunne besøke sin bror (pappa på sykehjemmet) en i familien fortalte henne åssen bussen gikk dit hu tok buss til Hvasser i stedet for dit pappa bodde var snill og betalte 2-3 tv lisenser for henne hu har glemt dette hu ringer aldri opp 

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

Umulig for meg å vite, men om hun har tegn til demens så trengs det nok en legetime. Vet ikke om du eller noen andre passer på henne?

Men du vet bedre selv at du er en fin fyr som ordner.😊

Det kommer aldri til å skje hu husker jo alt rart det ikke ble kjøretur Torsdags kveld når vi hadde snakket om det på Torsdag tusen takk @Kassettspiller 😀

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Jo hu gjør det men mistenker hu bare utnytter meg feks kjører med buss hver kveld til tross for at hu kan være med og kjøre tur med meg i stedet hun var helt avhengig av meg for å kunne besøke sin bror (pappa på sykehjemmet) en i familien fortalte henne åssen bussen gikk dit hu tok buss til Hvasser i stedet for dit pappa bodde var snill og betalte 2-3 tv lisenser for henne hu har glemt dette hu ringer aldri opp 

Spoiler

Autist? Beklager for å nevne det, men kanskje hun ikke forstår sosiale koder?

Endret av Kassettspiller
Lenke til kommentar
Kassettspiller skrev (Akkurat nå):

💗

💗 Jo når du snakker om å ringe tidligere ? Jo hu passer bikkja omtrent hver dag på formiddagen for hun kan ikke være alene pga bjeffing når barnebarnet er på jobben kunne hu feks ikke ringt meg i lunsjen ? Hu vet jo best selv når det passer og snakke ? 😉

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

💗 Jo når du snakker om å ringe tidligere ? Jo hu passer bikkja omtrent hver dag på formiddagen for hun kan ikke være alene pga bjeffing når barnebarnet er på jobben kunne hu feks ikke ringt meg i lunsjen ? Hu vet jo best selv når det passer og snakke ? 😉

Barnebarnet er vel ikke på jobb alle dager heller.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...