MR SPEED Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Kanksje hun tullet med deg? At du greier deg så bra at hun tullet med det? Nei trur ikke det Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Cassidy Tvillingene sier det igjen, vi vet alt om familiemedlemmer som rett og slett ikke bryr seg. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Visst rakker,n klarer jeg meg selv var vel for å være nedlatende ? Jula kunne jeg feire hos henne sa pappa og diverse bare surr hele kjærringa hu bør selge leiligheten som hu bor i (ikke nedbetalt) og flytte på gamlehjem Synes det er en rar ting å si som tante. Hun kjenner deg ikke godt tenker jeg, men dette vet jeg ingenting om. Sykehjem pleier å være fullt, men det kommer nok en tid for det. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september MR SPEED skrev (1 minutt siden): Du hadde jeg vært deg…. Hadde jeg dritte i ho 110% beste slett oxo tlf nr å er de sånn ikke noe samle på Ja skal gjøre det nå hu blir lagt til i ignoreringslisten i morgen så har hu 1 dag på seg 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september MR SPEED skrev (2 minutter siden): Du hadde jeg vært deg…. Hadde jeg dritte i ho 110% beste slett oxo tlf nr å er de sånn ikke noe samle på Cassidy Tvillingene vet også veldig godt om familiemedlemmer som bare gir faen. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Kanksje hun tullet med deg? At du greier deg så bra at hun tullet med det? Nei jeg tror hu faktisk hu glemmer seg bort Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september MR SPEED skrev (5 minutter siden): Nei trur ikke det Tror dessverre ikke det, men skulle ønsket det var det. Snakket mye med eldre som tuller med mye rart, men det kan være vanskelig å vite om det var tull eller seriøst. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september (endret) Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Synes det er en rar ting å si som tante. Hun kjenner deg ikke godt tenker jeg, men dette vet jeg ingenting om. Sykehjem pleier å være fullt, men det kommer nok en tid for det. Jo hu gjør det men mistenker hu bare utnytter meg feks kjører med buss hver kveld til tross for at hu kan være med og kjøre tur med meg i stedet hun var helt avhengig av meg for å kunne besøke sin bror (pappa på sykehjemmet) en i familien fortalte henne åssen bussen gikk dit hu tok buss til Hvasser i stedet for dit pappa bodde var snill og betalte 2-3 tv lisenser for henne hu har glemt dette hu ringer aldri opp Endret 24. september av Maskinfører Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei jeg tror hu faktisk hu glemmer seg bort Umulig for meg å vite, men om hun har tegn til demens så trengs det nok en legetime. Vet ikke om du eller noen andre passer på henne? Men du vet bedre selv at du er en fin fyr som ordner.😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Umulig for meg å vite, men om hun har tegn til demens så trengs det nok en legetime. Vet ikke om du eller noen andre passer på henne? Men du vet bedre selv at du er en fin fyr som ordner.😊 Det kommer aldri til å skje hu husker jo alt rart det ikke ble kjøretur Torsdags kveld når vi hadde snakket om det på Torsdag tusen takk @Kassettspiller 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september (endret) Maskinfører skrev (11 minutter siden): Jo hu gjør det men mistenker hu bare utnytter meg feks kjører med buss hver kveld til tross for at hu kan være med og kjøre tur med meg i stedet hun var helt avhengig av meg for å kunne besøke sin bror (pappa på sykehjemmet) en i familien fortalte henne åssen bussen gikk dit hu tok buss til Hvasser i stedet for dit pappa bodde var snill og betalte 2-3 tv lisenser for henne hu har glemt dette hu ringer aldri opp Spoiler Autist? Beklager for å nevne det, men kanskje hun ikke forstår sosiale koder? Endret 24. september av Kassettspiller Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Cassidy Tvillingene har ikke kontakt med noen andre familiemedlemmer vi. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Det kommer aldri til å skje hu husker jo alt rart det ikke ble kjøretur Torsdags kveld når vi hadde snakket om det på Torsdag tusen takk @Kassettspiller 😀 💗 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke kontakt med noen andre familiemedlemmer vi. ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): 💗 💗 Jo når du snakker om å ringe tidligere ? Jo hu passer bikkja omtrent hver dag på formiddagen for hun kan ikke være alene pga bjeffing når barnebarnet er på jobben kunne hu feks ikke ringt meg i lunsjen ? Hu vet jo best selv når det passer og snakke ? 😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har ikke kontakt med noen andre familiemedlemmer vi. ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk for hjertene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk for hjertene.♥️♥️ Bare koselig må gi det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 24. september Del Skrevet 24. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): 💗 Jo når du snakker om å ringe tidligere ? Jo hu passer bikkja omtrent hver dag på formiddagen for hun kan ikke være alene pga bjeffing når barnebarnet er på jobben kunne hu feks ikke ringt meg i lunsjen ? Hu vet jo best selv når det passer og snakke ? 😉 Barnebarnet er vel ikke på jobb alle dager heller. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. september Forfatter Del Skrevet 24. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Barnebarnet er vel ikke på jobb alle dager heller. Jo jobber på bakeri eller no 😀 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå