Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 timer siden): Cassidy Tvillingene så mye på Med Hjarte På Rette Staden ( Heartbeat ) da vi var sånn 11-12 år gamle.♥️♥️ Ja fin serie det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 timer siden): Det er bra 😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker at det var en fin og god stund, og litt trist samtidig.🕯️🕯️😢😢♥️♥️ Ja var det 😭😭❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september I dag er det 13 år siden du sovnet inn verdens beste mamma hvil i fred ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september MR SPEED skrev (1 time siden): Kan bli siste «sommerhelg» I alle fall i Sør-Norge. Bergenserne kan glede seg til en solfylt lørdag, mens det i Nord-Norge allerede ligger et hvitt dryss på toppene. MR SPEED skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig kul Lego.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja fin serie det ❤️❤️ Maskinfører skrev (24 minutter siden): Det er bra 😋😋 Maskinfører skrev (23 minutter siden): Ja var det 😭😭❤️❤️ Maskinfører skrev (22 minutter siden): I dag er det 13 år siden du sovnet inn verdens beste mamma hvil i fred ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️ Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (6 timer siden): ❤️ Maskinfører skrev (6 timer siden): ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (36 minutter siden): I dag er det 13 år siden du sovnet inn verdens beste mamma hvil i fred ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️ Kjære @Maskinfører! Så utrolig trist at du mistet din mor som ung. Hun var sikkert utrolig snill og ydmyk! Jeg er sikker på at hun ville vært stolt over alt du har oppnådd i livet ditt. Jeg skulle ønske du hadde fått mer støtte fra slekten din. Sender deg en stor klem!❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september Cassidy Tvillingene sender også klemmer til vår gode venn @Maskinfører♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender også klemmer til vår gode venn @Maskinfører♥️♥️ Tusen takk det varmer sender tilbake ❤️ ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer sender tilbake ❤️ ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Kjære @Maskinfører! Så utrolig trist at du mistet din mor som ung. Hun var sikkert utrolig snill og ydmyk! Jeg er sikker på at hun ville vært stolt over alt du har oppnådd i livet ditt. Jeg skulle ønske du hadde fått mer støtte fra slekten din. Sender deg en stor klem!❤️ Tusen takk det varmer @Kassettspiller ❤️ ja det var det ☹️ ja hun var veldig snill ja det tror jeg hun ville vært ❤️ ja det skulle jeg også ønske at jeg fikk men de tenker nok ikke på det dessverre ☹️❤️ det var en god klem @Kassettspiller ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september Kassettspiller skrev (15 minutter siden): ❤️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Vi tenker på dere også samt @Kassettspiller 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 timer siden): Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en finseptemberkveld.♥️♥️ Ja det håper vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september Cassidy Tvillingene har kost oss med hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds i kveld.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det håper vi også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene har en finseptemberkveld, og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 20. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en finseptemberkveld, og vi håper at dere har det samme.♥️♥️ Takk i like måte ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (10 minutter siden): Tusen takk det varmer @Kassettspiller ❤️ ja det var det ☹️ ja hun var veldig snill ja det tror jeg hun ville vært ❤️ ja det skulle jeg også ønske at jeg fikk men de tenker nok ikke på det dessverre ☹️❤️ det var en god klem @Kassettspiller ❤️ Det kan være lett å glemme hvordan andre har det. Håper du kan få mer kontakt med dem fremover, fordi du fortjener å ha noen som bryr seg om deg!❤️ 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 20. september Rapporter Del Skrevet 20. september Maskinfører skrev (11 minutter siden): Vi tenker på dere også samt @Kassettspiller 🥰🥰😻😻❤️❤️ Tuss! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå