Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Er ikke det den toppen i Bergen med Taubane ? 😀 Nei Cassidy Tvillingene vet at det er vanlige vogner som går opp på Fløyen, det er på Ulriken at det går taubane. Men vi gikk opp på fløyen i dag, det går trapper opp hele veien.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jo, men trodde den var større. Jeg er glad for å være kvinne, for da slippe presset om å måtte interessere meg for typisk maskuline ting. Ja 😀 du har Letti 10 også 😋 ja sant det 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er fint og høre tenker mye på dere også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei 😀👍👍 prøv igjen 63A ? Uten å jukse og uten hjelpemidler ? 😀 Automatsikring? Aner ikke egt. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😀 du har Letti 10 også 😋 ja sant det 😋 Jeg er grei på å bake da. Så kunne jeg bruke vedkløyver før uten å ta fingrene mine! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg er grei på å bake da. Så kunne jeg bruke vedkløyver før uten å ta fingrene mine! Cassidy Tvillingene liker også å bake.👨🍳👩🍳🥨🥨 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker også å bake.👨🍳👩🍳🥨🥨 Boller! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Boller! Cassidy Tvillingene baker både boller, rundstykker, horn, brød, bagetter, kaker og mye annet. Vi var ivrige nattebakere for to år siden. Men vi måtte roe oss ned fordi vi ble så slitne og trøtte i armene våre av all nattbakingen.😊😊 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene baker både boller, rundstykker, horn, brød, bagetter, kaker og mye annet. Vi var ivrige nattebakere for to år siden. Men vi måtte roe oss ned fordi vi ble så slitne og trøtte i armene våre av all nattbakingen.😊😊 Liker å lage kaker, men lager ikke så mye fordi jeg spiser det "aldri". Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Liker å lage kaker, men lager ikke så mye fordi jeg spiser det "aldri". Cassidy Tvillingene både bakte og spiste om nettene da vi var nattbakere.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene både bakte og spiste om nettene da vi var nattbakere.🤣🤣👍👍 Mye godt! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Mye godt! Ja det var mye god bakverk og brødmat. Da var Cassidy Tvillingene Nattebakespisegutten og Nattebakespisejenten.🤣🤣👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Ja det var mye god bakverk og brødmat. Da var Cassidy Tvillingene Nattebakespisegutten og Nattebakespisejenten.🤣🤣👍👍 Hvem er flinkest på å bake av dere? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hvem er flinkest på å bake av dere? Cassidy Tvillingene sier det sånn: Ciaran synes at Ciara er flinkest å bake, og Ciara synes at Ciaran er flinkest til å bake.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (1 time siden): Jeg er grei på å bake da. Så kunne jeg bruke vedkløyver før uten å ta fingrene mine! Tviler jeg ikke på 😋 ja men det er viktig kunnskap 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (1 time siden): Automatsikring? Aner ikke egt. Hovedsikringa i skapet 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Nei Cassidy Tvillingene vet at det er vanlige vogner som går opp på Fløyen, det er på Ulriken at det går taubane. Men vi gikk opp på fløyen i dag, det går trapper opp hele veien.😊😊 Åja det er det ja 😀 ja stemmer det Ulriken 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åja det er det ja 😀 ja stemmer det Ulriken 😀 Cassidy Tvillingene har også gått flere ganger på Ulriken, men det er en mye lengre og tyngre tur enn Fløyen. Så når vi er på Ulriken da har vi med oss både matpakker, kaffe på termos og mye vann.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Cassidy Tvillingene har også gått flere ganger på Ulriken, men det er en mye lengre og tyngre tur enn Fløyen. Så når vi er på Ulriken da har vi med oss både matpakker, kaffe på termos og mye vann.😊😊 Ja vi også ❤️ ❤️ ja men det er koselig 🙂🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå