Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Lettiverktøy og Lettiklammer Nr 8 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (38 minutter siden): I morgen skal jeg jeg skifte ut hjemmelagde lasker til ferdigkjøpte 😀 de har vi her 😀 Maskinfører skrev (39 minutter siden): Sånn da har jeg gjort endringer i skapet 😀 Automat nr 2 Skiftet fra C16 til C20 og flyttet nr 2 ned til Nr 11 der det skal være C16 var satt C20 der så var jeg satt på beskyttelse på samleskinna 😀 👨🦰👩🦰👍👍 Tussi skrev (9 timer siden): Ok... jeg skjønte ikke den helt....😝🤪 Maskinfører skrev (8 timer siden): Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Kassettspiller skrev (38 minutter siden): Planer for det? Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Lettiverktøy og Lettiklammer Nr 8 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Denne skal jeg få med meg i kveld pensjonister bor visst på Campingplasser mens Politikerne sier at vi har det bra 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtorsdagskveld.♥️♥️ 👍👍 Ønsker dere også godtorsdagskveld ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): 👍👍 Maskinfører skrev (1 minutt siden): 👍👍 Ønsker dere også godtorsdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en kveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (52 minutter siden): Sånn da har jeg gjort endringer i skapet 😀 Automat nr 2 Skiftet fra C16 til C20 og flyttet nr 2 ned til Nr 11 der det skal være C16 var satt C20 der så var jeg satt på beskyttelse på samleskinna 😀 God middag se jeg! Neida, veldig bra at det nærmer seg slutten. 😁 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): God middag se jeg! Neida, veldig bra at det nærmer seg slutten. 😁 Ja gjør det skal snart opp på loftet da og få stengt strømmen sånn at siste Automaten kan settes inn og det blir 63A og hva er det @Kassettspiller ? 😀😀😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (12 minutter siden): Lettiverktøy og Lettiklammer Nr 8 😀 Trodde den var mye større helt til jeg så tastaturet.. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en kveld.♥️♥️ Ja sånn passe håper dere har en fin kveld også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Cassidy Tvillingene har vært på Fløyen i dag, det var en fin fjelltur.🚶♂️🚶♀️🏔️🏔️⛰️⛰️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Trodde den var mye større helt til jeg så tastaturet.. Hehe litt stor er den da 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har vært på Fløyen i dag, det var en fin fjelltur.🚶♂️🚶♀️🏔️🏔️⛰️⛰️ Er ikke det den toppen i Bergen med Taubane ? 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja gjør det skal snart opp på loftet da og få stengt strømmen sånn at siste Automaten kan settes inn og det blir 63A og hva er det @Kassettspiller ? 😀😀😋😋 Jordfeilbryter? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har vært på Fløyen i dag, det var en fin fjelltur.🚶♂️🚶♀️🏔️🏔️⛰️⛰️ Koselig, håper dere drakk noe godt! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja sånn passe håper dere har en fin kveld også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har en fintorsdagskveld, og vi tenker mye på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jordfeilbryter? Nei 😀👍👍 prøv igjen 63A ? Uten å jukse og uten hjelpemidler ? 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en fintorsdagskveld, og vi tenker mye på dere.♥️♥️ Det er fint og høre tenker mye på dere også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Hehe litt stor er den da 😀 Jo, men trodde den var større. Jeg er glad for å være kvinne, for da slippe presset om å måtte interessere meg for typisk maskuline ting. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå