Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det varmer Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september (endret) @Tussi Pasienten har hatt ører men disse har falt av 😋 Endret 18. september av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Det varmer Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja samme her ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene veldig å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene veldig å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja jeg også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Det varmer våre hjerter 🥰🥰😻😻❤️❤️ vi tenker mye på dere også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Det varmer våre hjerter 🥰🥰😻😻❤️❤️ vi tenker mye på dere også 🥰 🥰 😻 😻 ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (9 timer siden): @Tussi Pasienten har hatt ører men disse har falt av 😋 Ok... jeg skjønte ikke den helt....😝🤪 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Tussi skrev (25 minutter siden): Ok... jeg skjønte ikke den helt....😝🤪 http://sykepleie.net/humor/gullkorn-fra-pasientjournaler/ 😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (7 minutter siden): http://sykepleie.net/humor/gullkorn-fra-pasientjournaler/ 😋😋 Artig 😜😛 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Tussi skrev (1 minutt siden): Artig 😜😛 Ja 😋😋😀😀😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september @MaskinførerGod middag i dag?🥗 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (42 minutter siden): @MaskinførerGod middag i dag?🥗 Sånn da har jeg gjort endringer i skapet 😀 Automat nr 2 Skiftet fra C16 til C20 og flyttet nr 2 ned til Nr 11 der det skal være C16 var satt C20 der så var jeg satt på beskyttelse på samleskinna 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september I morgen skal jeg jeg skifte ut hjemmelagde lasker til ferdigkjøpte 😀 de har vi her 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (46 minutter siden): @MaskinførerGod middag i dag?🥗 Nei har ikke spist idag 😀😀😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 19. september Rapporter Del Skrevet 19. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei har ikke spist idag 😀😀😻😻 Planer for det? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (34 minutter siden): Planer for det? Ja 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september Kassettspiller skrev (37 minutter siden): Planer for det? Ja 😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå