Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Tussi skrev (6 timer siden): Men da blir det mange å kastrere etterpå, ellers blir dere de gale folkene med 40 katter 😁 🥰 skulle gjerne gjort der, men vi er veldig "nazi" på at kattene skal få lov å gå ut.... Leif er nyyydelig, men siden de andre hadde navn på O fikk jeg beskjed om å gi han også, nå heter han Odd ❤️ Så trist man ikke kan ha innekatt ☹️ neida vi skulle steriliser de men ja Leif er nydelig han heter Odd ja 😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (17 minutter siden): Ja han er sjefen i firmaet stemmer det 😻😻 Hva er timelønnen hans? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (38 minutter siden): Hva er timelønnen hans? Har ikke noe timelønn han 😻😻😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Har ikke noe timelønn han 😻😻😀😀 Han må få litt lønn for arbeidet! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Han må få litt lønn for arbeidet! Ja han har 350,- i timen så holder jeg all maten hans må værra rik han da ☹️☹️😻 😻 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Han må få litt lønn for arbeidet! 50 øre 😁 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja han har 350,- i timen så holder jeg all maten hans må værra rik han da ☹️☹️😻 😻 Penger er kjekt det. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september MR SPEED skrev (4 minutter siden): 50 øre 😁 Da burde han klage til fagforeningen.😂 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september (endret) Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Penger er kjekt det. Ja er det ☹️☹️😻😻 jobba for meg i 5 år han ikke betaler han skatt heller ☹️☹️😻😻 han skal være god for 3 780 000,- Endret 16. september av Maskinfører Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja er det ☹️☹️😻😻 jobba for meg i 5 år han ikke betaler han skatt heller ☹️☹️😻😻 Tuss får betaling med nuss fra meg! Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): han skal være god for 3 780 000,- Tuss er rik? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tuss er rik? Må være det da jeg var aldri sett noe av inntekten hans jeg betaler vannet han drikker sanden i toalettet hans maten hans etc etc og med 756 000,- i året så må det jo bli mye ? 😻😻 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (7 minutter siden): Må være det da jeg var aldri sett noe av inntekten hans jeg betaler vannet han drikker sanden i toalettet hans maten hans etc etc og med 756 000,- i året så må det jo bli mye ? 😻😻 Ganske bra årslønn det! Mer enn sykepleiere.. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Ganske bra årslønn det! Mer enn sykepleiere.. Ja er det han betaler i jo ikke skatt så ☹️☹️😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja er det han betaler i jo ikke skatt så ☹️☹️😻😻 Svindel? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Svindel? Katter betaler ikke skatt 😻😻 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Katter betaler ikke skatt 😻😻 Nei, da får han betale for dyrlegen!😂 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Nei, da får han betale for dyrlegen!😂 Ja han må jo det har ingen fastlege 😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja han må jo det har ingen fastlege 😻😻 Akkurat som mange mennesker! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Akkurat som mange mennesker! Ja 😻😻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå