Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Trodde du mente populær tråd. Men KG lar vel ikke noen tråden ikke dukke opp på "dette diskuterer vi", så da er det ikke så rart. Dem hadde ikke straffet deg for at tråden din dukker opp når systemet fungerer slikt. Mulig Populær tråd også jo de gjør det Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Nå er siden 1100 😀👍❤️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Mulig Populær tråd også jo de gjør det Nei, hvorfor skulle de straffet deg for det? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Blir nok å legge opp Dobbel Malmbergs bryter her sånn 😀👍 AvBRYT haha 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): AvBRYT haha Kron/serievender der da 😀😀👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Nei, hvorfor skulle de straffet deg for det? Aner ikke Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Har egentlig litt lyst på å\ starte dagbok på KG. Legge ut bilder og skrive mye rart.😊 Men føler folk flest hadde ignorert den haha.😂 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Aner ikke Dem gjør ikke det. Ille bruker er du ikke. Finnes mange andre som dem må passe på. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Dem gjør ikke det. Ille bruker er du ikke. Finnes mange andre som dem må passe på. Det tviler jeg på Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (9 minutter siden): Blir nok å legge opp Dobbel Malmbergs bryter her sånn 😀👍 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (10 minutter siden): 😻😻 Maskinfører skrev (11 minutter siden): 👍👍 Maskinfører skrev (12 minutter siden): Det er bra 😀😀 Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det tviler jeg på Tror du dem gidder å forfølge en grei bruker? Det tviler jeg på. Dem opplever nok mye verre som dem fokuserer mer på. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Har egentlig litt lyst på å\ starte dagbok på KG. Legge ut bilder og skrive mye rart.😊 Men føler folk flest hadde ignorert den haha.😂 Cassidy Tvillingene har sluttet helt å kommentere og poste i dagbøker på KG, fordi vi har opplevd så mye hetsing i dagbøkene på KG. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tror du dem gidder å forfølge en grei bruker? Det tviler jeg på. Dem opplever nok mye verre som dem fokuserer mer på. Selv om du syns jeg er grei trenger ikke andre og gjøre det feks egne meninger er ikke godkjent der inne man skal snakke folk etter munnen sånn har jeg aldri vært 😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 😻😻 Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har sluttet helt å kommentere og poste i dagbøker på KG, fordi vi har opplevd så mye hetsing i dagbøkene på KG. Akkurat det forvirrer meg. Hvorfor er det flere som hetset dere som skriver litt? Og er det vanlig med hets i dagbøkene? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Tja plante lyng hos mamma og pappa i helgen da eller vente til Oktober ? Pelargoniaene så jo nok så ferdige ut ikke mye blader igjen ☹️ @Trippelure som skulle hjelpe meg med disse så forsvant han ? ☹️☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Selv om du syns jeg er grei trenger ikke andre og gjøre det feks egne meninger er ikke godkjent der inne man skal snakke folk etter munnen sånn har jeg aldri vært 😉 Man kan diskutere og være uenige uten at dem anser deg som ugrei. Jeg er mye uenig med folk og opplever at så lenge man er saklig og høflig så går det fint. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september (endret) Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tja plante lyng hos mamma og pappa i helgen da eller vente til Oktober ? Pelargoniaene så jo nok så ferdige ut ikke mye blader igjen ☹️ @Trippelure som skulle hjelpe meg med disse så forsvant han ? ☹️☹️ Kjenner du han i virkeligheten? Endret 15. september av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Man kan diskutere og være uenige uten at dem anser deg som ugrei. Jeg er mye uenig med folk og opplever at så lenge man er saklig og høflig så går det fint. Nei det gjør ikke det personlige erfaringer er ikke akseptert der sånn Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Kjenner du han i virkeligheten? Nei men han skulle veilede meg her gjennom denne tråden 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå