Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Mye mulig det ☹️ Det er nok det. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er nok det. Ja eller han holder på som AB Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fin katt!😍 Maskinfører skrev (2 minutter siden): 😻 😻😻 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene vet at en god del forumvenner av oss fra KG som har blitt utestengt p perioder, har blitt utsatt av heksejakt med rapporteringer mot seg. Men dem må jo ha noe å rappotere? Skjønner ikke hvorfor det skulle være noen favoritter som skulle kommet seg unna. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også 👍👍 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 😻😻 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja eller han holder på som AB Moderatorene kan ikke moderere tråder dem deltar i på kg. Og dem kan se hvem som står bak AB. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Men dem må jo ha noe å rappotere? Skjønner ikke hvorfor det skulle være noen favoritter som skulle kommet seg unna. Cassidy Tvillingene har observert dette ved å ha lest i diskusjonstrådene på KG. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (1 minutt siden): 😻😻 Cassidy Tvillingene sier oss helt enige.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene har observert dette ved å ha lest i diskusjonstrådene på KG. Vanskelig å si siden jeg ikke har sett dette selv. Personangrep er uansett ikke lov på kg, så da må det være at dem ikke har tolket det som personangrep. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja 😻 Ligner Pontiac 😀 😻😻 Er ikke det navnet på en bil? 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september (endret) Kassettspiller skrev (16 minutter siden): Kan sikkert titte innom av og til. Jeg streamer både på fredag, lørdag og søndag. ☺️😃 Her er streame trådene mine. For Fredag og Lørdag: For Søndagen: Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene har lest i trådene på KG, og vi ser tydelig at moderatorene forskjellsbehandler brukere. Vi ser at innlegg som er brukerangrep bare blir fjernet hos visse brukere. Jeg kjenner ikke til KG, så det kan ikke jeg si noe om det. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene har alt ønsket oss spill til neste søndag, vi ønsket oss samme spillønske neste søndag som vi hadde til denne søndagen her @TheDarkSycamore - SCM🎮🎮🥰🥰 Den er grei dere. ☺️👍 Maskinfører skrev (11 minutter siden): 😻 Så søt katt du har Maskin. Endret 15. september av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Vanskelig å si siden jeg ikke har sett dette selv. Personangrep er uansett ikke lov på kg, så da må det være at dem ikke har tolket det som personangrep. Cassidy Tvillingene tenker at det er venner av noen brukere som rapporterer andre brukere og sånn foregår det en heksejakt der. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Moderatorene kan ikke moderere tråder dem deltar i på kg. Og dem kan se hvem som står bak AB. De gjør som de selv vil privat forum Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier oss helt enige.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Er ikke det navnet på en bil? Jo det er det Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Jeg streamer både på fredag, lørdag og søndag. ☺️😃 Her er streame trådene mine. For Fredag og Lørdag: For Søndagen: Jeg kjenner ikke til KG, så det kan ikke jeg si noe om. Den er grei dere. ☺️👍 Så søt katt du har Maskin. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg streamer både på fredag, lørdag og søndag. ☺️😃 Her er streame trådene mine. For Fredag og Lørdag: For Søndagen: Jeg kjenner ikke til KG, så det kan ikke jeg si noe om. Den er grei dere. ☺️👍 Så søt katt du har Maskin. Cassidy Tvillingene satser på at Hans Eksellense Lord Terning er på vår side neste søndag.🎲🎲👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på deg og på Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå