TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Har sett innom tråden, men er ikke så altfor opptatt av spill. Man trenger ikke å være interessert i spill for og se på. ☺️ Jeg personlig setter stor pris på at du stikker snuten din innom streamen min en dag. Hvor lenge du orker, det får du selv avgjøre. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er heller egentlig ikke interessert i spill så generelt. Men de ser stor koser seg for det om med søndags streamen min alltids i 1 time. Maskinfører skrev (15 minutter siden): Joa jeg tror jeg har sett den ? Om det var den du la ut så spolte jeg den tilbake og spilte av den 😀 rått spill 😀😀 Spole tilbake!! 😳 Du må jo se 10-15 minutter inn, eventuelt 1 time eller hele streamen min, avhengig av hvor lenge du orker så klart. 😏 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene tror ikke at det har så mye å si om man er forsiktig eller ikke, for vi mistenker at moderatorene på KG tar brukere de selv misliker. Det kan man ikke vite med 100%. 🙄 Men uansett, så er det ikke så særlig og blir utestengt fra en fora, uansett om det er for en dag, en måned eller ubestemt tid. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Skal du få en ny katt? Aner ikke 😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): @Maskinfører men du trenger ikke å vente på katt fra Tussi. Det finnes nok fosterkatter i nærheten som trenger et hjem nå. 😍 Ja men har litt lyst på Leif 😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): 👍👍 Cassidy Tvillingene liker aktiviteten her i denne tråden nå i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier akkurat det samme.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (4 minutter siden): Man trenger ikke å være interessert i spill for og se på. ☺️ Jeg personlig setter stor pris på at du stikker snuten din innom streamen min en dag. Hvor lenge du orker, det får du selv avgjøre. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er heller egentlig ikke interessert i spill så generelt. Men de ser stor koser seg for det om med søndags streamen min alltids i 1 time. Spole tilbake!! 😳 Du må jo se 10-15 minutter inn, eventuelt 1 time eller hele streamen min, avhengig av hvor lenge du orker så klart. 😏 Det kan man ikke vite med 100%. 🙄 Men uansett, så er det ikke så særlig og blir utestengt fra en fora, uansett om det er for en dag, en måned eller ubestemt tid. Kan sikkert titte innom av og til. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Man trenger ikke å være interessert i spill for og se på. ☺️ Jeg personlig setter stor pris på at du stikker snuten din innom streamen min en dag. Hvor lenge du orker, det får du selv avgjøre. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er heller egentlig ikke interessert i spill så generelt. Men de ser stor koser seg for det om med søndags streamen min alltids i 1 time. Spole tilbake!! 😳 Du må jo se 10-15 minutter inn, eventuelt 1 time eller hele streamen min, avhengig av hvor lenge du orker så klart. 😏 Det kan man ikke vite med 100%. 🙄 Men uansett, så er det ikke så særlig og blir utestengt fra en fora, uansett om det er for en dag, en måned eller ubestemt tid. Når mod har sett seg ut noen så hjelper han dem helt ut så håper Rhodiola snart er ferdig som moderator Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Aner ikke 😻 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja men har litt lyst på Leif 😻 Så spør Tussi.😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Man trenger ikke å være interessert i spill for og se på. ☺️ Jeg personlig setter stor pris på at du stikker snuten din innom streamen min en dag. Hvor lenge du orker, det får du selv avgjøre. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er heller egentlig ikke interessert i spill så generelt. Men de ser stor koser seg for det om med søndags streamen min alltids i 1 time. Spole tilbake!! 😳 Du må jo se 10-15 minutter inn, eventuelt 1 time eller hele streamen min, avhengig av hvor lenge du orker så klart. 😏 Det kan man ikke vite med 100%. 🙄 Men uansett, så er det ikke så særlig og blir utestengt fra en fora, uansett om det er for en dag, en måned eller ubestemt tid. Cassidy Tvillingene har lest i trådene på KG, og vi ser tydelig at moderatorene forskjellsbehandler brukere. Vi ser at innlegg som er brukerangrep bare blir fjernet hos visse brukere. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september (endret) Maskinfører skrev (6 minutter siden): Når mod har sett seg ut noen så hjelper han dem helt ut så håper Rhodiola snart er ferdig som moderator Det kan jo være at personen er en av de mest aktive og at du blir rapportert av andre. Endret 15. september av Kassettspiller 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Man trenger ikke å være interessert i spill for og se på. ☺️ Jeg personlig setter stor pris på at du stikker snuten din innom streamen min en dag. Hvor lenge du orker, det får du selv avgjøre. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) er heller egentlig ikke interessert i spill så generelt. Men de ser stor koser seg for det om med søndags streamen min alltids i 1 time. Spole tilbake!! 😳 Du må jo se 10-15 minutter inn, eventuelt 1 time eller hele streamen min, avhengig av hvor lenge du orker så klart. 😏 Det kan man ikke vite med 100%. 🙄 Men uansett, så er det ikke så særlig og blir utestengt fra en fora, uansett om det er for en dag, en måned eller ubestemt tid. Cassidy Tvillingene har alt ønsket oss spill til neste søndag, vi ønsket oss samme spillønske neste søndag som vi hadde til denne søndagen her @TheDarkSycamore - SCM🎮🎮🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har lest i trådene på KG, og vi ser tydelig at moderatorene forskjellsbehandler brukere. Vi ser at innlegg som er brukerangrep bare blir fjernet hos visse brukere. Fordi dem ikke blir rappotert da? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Så spør Tussi.😍 😻 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Det kan jo være at personen er en av de mest aktive og at du blir rapportert av andre. Mye mulig det ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige med deg.♥️♥️ Det er bra ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker aktiviteten her i denne tråden nå i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 Ja vi også 👍👍 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): 😻 Fin katt!😍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. september Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fordi dem ikke blir rappotert da? Ja Cassidy Tvillingene vet at en god del forumvenner av oss fra KG som har blitt utestengt p perioder, har blitt utsatt av heksejakt med rapporteringer mot seg. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 15. september Forfatter Del Skrevet 15. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Fin katt!😍 Ja 😻 Ligner Pontiac 😀 😻😻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå