Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Er meldt 4 grader om noen timer. Brrrr ja ☹️☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Hehe 😀 😀 Skader ikke om jeg kunne kjøpt meg hus heller😁 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Brrrr ja ☹️☹️ Gleder meg litt til folk som går catwalken (isen). 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Gleder meg litt til folk som går catwalken (isen). Ja jeg også 😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (8 minutter siden): Skader ikke om jeg kunne kjøpt meg hus heller😁 Nei det forstår jeg du får nok det snart 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja jeg også 😀😀 Bambi! 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Nei det forstår jeg du får nok det snart 😀 Hus koster oftest 1 - 5 millioner, så nei🙁 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Hus koster oftest 1 - 5 millioner, så nei🙁 Ja de gjør det ☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Bambi! Ja 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja de gjør det ☹️ ☹️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja 😀 Fin vinter det blir. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (31 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (24 minutter siden): Fin vinter det blir. Hater vinter ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Kassettspiller skrev (25 minutter siden): ☹️ ☹️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja vi også ❤️ ❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. september Forfatter Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen takk det varmer vi sender tilbake 🥰 🥰 😻 😻 ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tusen takk det varmer vi sender tilbake 🥰 🥰 😻 😻 ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg og til Tuss.🥰🥰😻😻♥️♥️ I want a cool rider,a cool, cool, cool, cool rider I want a cool, a cool, cool cool, cool rider I want a C-O-O-L R-I-D-E-R I want a C-O-O-L R-I-D-E-R I want a cool rider, a cool, cool cool, cool, cool, cool rider I want a C-O-O-L R-I-D-E-R 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ❤️❤️MP❤️❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 13. september Del Skrevet 13. september Maskinfører skrev (40 minutter siden): Hater vinter ☹️☹️ Sånt tenker man bare....😖 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå