Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier akkurat det samme. Det er bra 🥰 🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Nå ble jeg veldig usikker. Har regnet mye i det siste... Ja Cassidy Tvillingene kan bekrefte at regnet høljer ned her i Bergen nå.🌧️🌧️☔☔ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jeg er jo på loftet? Du er der ja 😻😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Aner ikke 🥰🥰🥰😻😻😻 Sikkert trøtt nok til å overvurdere seg selv🤣 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 🥰 🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene kan bekrefte at regnet høljer ned her i Bergen nå.🌧️🌧️☔☔ Har kjøpt meg den søteste paraplyen ever Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Du er der ja 😻😻😻 Varmt 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Varmt Nei kaldt ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Sånn gikk jeg henta 13A Automater i dag 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei kaldt ☹️☹️ Hvorfor har man egt. loft? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Sånn gikk jeg henta 13A Automater i dag 😀😀 Hvorfor sprang du ikke? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Har kjøpt meg den søteste paraplyen ever Cassidy Tvillingene tenker at du heller kan kjøpe deg en parasoll for den er større enn paraply.🏖️🏖️☂️☂️😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at du heller kan kjøpe deg en parasoll for den er større enn paraply.🏖️🏖️☂️☂️😉😉 Så lenge den er rosa er det greit Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Så lenge den er rosa er det greit Nope, den må være kløvergrønn sier Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nope, den må være kløvergrønn sier Cassidy Tvillingene.😉😉 Jeg passer ikke grønt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Jeg passer ikke grønt. Cassidy Tvillingene sier fortsatt: Kløvergrønt er Best, ingen Protest.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Hvorfor sprang du ikke? Skulle stått Fikk 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier fortsatt: Kløvergrønt er Best, ingen Protest.😉😉 Grønst er skjønt😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. september Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Hvorfor har man egt. loft? Aner ikke 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 11. september Rapporter Del Skrevet 11. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Skulle stått Fikk 😀😀 Rask skriving? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå