Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Det er bra 🥰 🥰 Cassidy Tvillingene er enige, og vi synes at Tuss er en nydelig pusekatt.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige, og vi synes at Tuss er en nydelig pusekatt.🥰🥰😻😻 Ja Tuss er nydelig bestevennen min 🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja Tuss er nydelig bestevennen min 🥰🥰😻😻 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du og Tuss har hverandre.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (7 timer siden): @Kassettspiller en kosete malende gammel mann hilser til deg 😻😻❤️❤️🥰🥰 Så søt!!! Men det ser litt som han dømmer meg.🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (30 minutter siden): Så søt!!! Men det ser litt som han dømmer meg.🥰 🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 🥰🥰😻😻 Hvorfor dømmer Tuss meg?🤣 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at du og Tuss har hverandre.🥰🥰😻😻 Ja det syns jeg også 🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (6 timer siden): Så søt!!! Men det ser litt som han dømmer meg.🥰 Ja søt 😻 Tuss dømmer ingen han lå på magen min og det i høyre nedre hjørne er armen min 😻❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja søt 😻 Tuss dømmer ingen han lå på magen min og det i høyre nedre hjørne er armen min 😻❤️ Han liker varmen din. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (51 minutter siden): Han liker varmen din. Ja han gjør det Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Ja hva syns du om jobben min da @Kassettspiller 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (22 minutter siden): Ja hva syns du om jobben min da @Kassettspiller Ser ganske greit ut!😉 Men ledningene er ikke perfekt, så blir nok litt vanskelig å bytte eller å feilsøke ved et problem. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (25 minutter siden): Ja han gjør det Kunne du lagd en adventskalender av Tuss! Du legger ut bilde av Tuss 24 ganger i desember? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Ser ganske greit ut!😉 Men ledningene er ikke perfekt, så blir nok litt vanskelig å bytte eller å feilsøke ved et problem. Ja det gjør jo det hva er det som er feil der da ? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Kunne du lagd en adventskalender av Tuss! Du legger ut bilde av Tuss 24 ganger i desember? Vi kan jo prøve 😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det gjør jo det hva er det som er feil der da ? Bare litt rotete. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Vi kan jo prøve 😻 Hadde vært kos det.🐈 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Hadde vært kos det.🐈 Hadde det 🐈 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 4. september Rapporter Del Skrevet 4. september @Maskinfører jobber 24/7 og overalt! 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Bare litt rotete. Gammalt det som er der når jeg blir elektriker med papir så river jeg ut skapet og setter inn nytt og da blir det kanskje nytt anlegg men det som er der er ikke ferdig Var strøm på hovedsikringa de skru så fikk ikke skiftet dem må ha koblingshanske kommer til å legge inn overlastvern det skal jo på ASD ramme også over Automatene skal legge inn kontakt i sikringskapet også samt skift ut ringetrafoen få dette på samleskinne også men nå har jeg i alle fall fått gangen i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå