Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): Vi sender tilbake 🥰🥰 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene en gladgutt og en gladjente.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Husket du bilder av Tuss? Nei han Tusla forbi så meg ikke da jeg ligger i yttergangen og han gikk inn på soverommet til pappa 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei han Tusla forbi så meg ikke da jeg ligger i yttergangen og han gikk inn på soverommet til pappa 😻😻 Tuss vet hva han vil! 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september @Maskinfører hva var tilbakemeldingen av elektroingeniøren? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei han Tusla forbi så meg ikke da jeg ligger i yttergangen og han gikk inn på soverommet til pappa 😻😻 😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Fin sang fra Stompa til sjøs 1967 da var pappa 22 år 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😻😻 😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Kassettspiller skrev (1 minutt siden): @Maskinfører hva var tilbakemeldingen av elektroingeniøren? Har du ikke sett bildene ? 😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Tuss vet hva han vil! Tuss gjør som Tuss vil 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Har du ikke sett bildene ? 😋😋 Står det hva han sa? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Står det hva han sa? Begynner herfra 😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (4 minutter siden): Begynner herfra 😋 Jo, men ser ikke hva han sa? Du skulle få en tilbakemelding av han? Bra jobbet da.⚡ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (6 minutter siden): 😻😻 😻😻 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Fin sang fra Stompa til sjøs 1967 da var pappa 22 år 😀 Cassidy Tvillingene så den filmen der da vi var sånn cirka 12 år gamle.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Jo, men ser ikke hva han sa? Du skulle få en tilbakemelding av han? Bra jobbet da.⚡ Nei det ble mye krangling og bråk klarte og sprenge en Automat pga utydelig beskjed han hevder at jeg hadde tvinnet sammen ledningene til ringetrafoen men dissa var samme tvinnet allerede i 1978 skulle ta 2 timer 5 timer etc måtte hjelpe han ned til bilen og sønnen måtte bære han inn 😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 😻😻 Cassidy Tvillingene så den filmen der da vi var sånn cirka 12 år gamle.😊😊 Ja den er fin pappa likte disse var liksom tiden hans det 😀 Didrik Arnesen (Nøtterøy) døde i Partnerair ulykken i 1989 ☹️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): 5 timer etc måtte hjelpe han ned til bilen og sønnen måtte bære han inn 😋😋 Av sjokk? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Av sjokk? Nei han var utslitt jeg stod og skrudde og han satt på trappa og gynga fram og tilbake 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei han var utslitt jeg stod og skrudde og han satt på trappa og gynga fram og tilbake 😀 Ble du irritert på han? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Ble du irritert på han? Nei han ble irritert på meg 🙄 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei han ble irritert på meg 🙄 Ja, men blir ikke du også irritert når han åpenbart viser det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå