MR SPEED Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Den her tar tid blir nesten sint da hm nei 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september MR SPEED skrev (41 minutter siden): Den her tar tid blir nesten sint da hm nei Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kul Lego.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg og Tuss en Godnatt vår gode venn @Maskinfører😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰😻😻 Tusen takk vi har sovet godt Tuss hilser tilbake 😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Riktig GOOD morgen alle her er du våken ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Tømte skapet før jeg dro på jobb idag da 😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Når skapet er ferdig blir det ny Aidon AMS måler 😋 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (1 time siden): Når skapet er ferdig blir det ny Aidon AMS måler 😋 Maskinfører skrev (1 time siden): Tømte skapet før jeg dro på jobb idag da 😋 MR SPEED skrev (1 time siden): Riktig GOOD morgen alle her er du våken ❤️ Maskinfører skrev (4 timer siden): Tusen takk vi har sovet godt Tuss hilser tilbake 😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰😻😻 Cassidy Tvillingene ønsker dere en godtirsdag.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september N-4K0 skrev (6 timer siden): God tirsdag Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og dine har en fintirsdagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september (endret) Jaja kan ikke sies at det er ferdig men merkelig at man må omgjøre jobben etter en elektriker har vært her feks øvre Jordfeilautomat er en C16 denne versjonen jo opprinnelig på 20 men nå kjenner jeg gangen i det 😀😋 Endret 3. september av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jaja kan ikke sies at det er ferdig men merkelig at man må omgjøre jobben etter en elektriker har vært her feks øvre Jordfeilautomat er en C16 denne versjonen jo opprinnelig på 20 men nå kjenner jeg gangen i det 😀😋 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Denne er det jeg skal ha 😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Fikk ikke Automat i Hovedsikring da den var strømsatt ☹️☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september N-4K0 skrev (7 timer siden): God tirsdag Godtirsdag @N-4K0 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Titanic Interresant 😀 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/slik-ser-det-ikke-ut-lenger/16967473/ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Ja da ble det lagt opp ny sikring og ny ledning til ringetrafoen så den virker igjen 😀👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september Rapporter Del Skrevet 3. september (endret) Maskinfører skrev (22 minutter siden): Denne er det jeg skal ha 😋 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (26 minutter siden): 👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Endret 3. september av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Vi tenker på dere.♥️♥️ 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Vi tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå