Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Entern skrev (6 minutter siden): Og jeg ca når dere ble født 😀😀😊😊☺️☺️ Ja for Cassidy Tvillingene mener at vi har lest et sted, at sushi ble populært i Norge for fullt på slutten av 1990-tallet-begynnelsen av 2000-tallet. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september Blir artig og få skifta ut detta 😀👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september Kassettspiller skrev (23 minutter siden): Dette kommer ikke akkurat som et sjokk! 🤣⚡ Får håpe du får begynt læringstiden snart. 😊 Nei det gjør ikke det 😀 fint men litt forhåndskunnskap lært av 84 år gammel elektroingeniør 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september Kassettspiller skrev (33 minutter siden): Nå da? Sover 😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har ting å gjøre @Maskinfører👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at du har ting å gjøre @Maskinfører👨🦰👩🦰👍👍 Ja det er jo det 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september Kassettspiller skrev (30 minutter siden): Aldri smakt sushi. Rå laks 🐟🐟🐟🐟🎣🎣🎣 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september Entern skrev (47 minutter siden): Tusen takk alle sammen 😊😊😊 håper dere også har det bra 😊😊😊 Bare Koselig ja vi har det bra 😻😻😀😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Maskinfører skrev (2 minutter siden): Rå laks 🐟🐟🐟🐟🎣🎣🎣 Cassidy Tvillingene har også smakt sushi av rå torsk, det går an men rå laks er bedre. Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det er jo det 👍👍 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Ja for Cassidy Tvillingene mener at vi har lest et sted, at sushi ble populært i Norge for fullt på slutten av 1990-tallet-begynnelsen av 2000-tallet. Ja det stemmer jeg ventet noen år før jeg turte å prøve, for ca 20 år siden Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Maskinfører skrev (5 minutter siden): Rå laks 🐟🐟🐟🐟🎣🎣🎣 Kjempegodt 😊👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. september Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september Entern skrev (Akkurat nå): Kjempegodt 😊👍 Ja det er det eller Røkelaks da 😀👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det eller Røkelaks da 😀👍 Ja jeg liker både røkelaks og gravlaks 😊👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Entern skrev (Akkurat nå): Ja det stemmer jeg ventet noen år før jeg turte å prøve, for ca 20 år siden Cassidy Tvillingene spiser sushi til lunsj to ganger i uken.😋😋😋😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er det eller Røkelaks da 😀👍 Cassidy Tvillingene liker godt kombo av røkelaks og røkeørret.😋😋 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Entern skrev (1 minutt siden): Ja jeg liker både røkelaks og gravlaks 😊👍 Cassidy Tvillingene smakte en gang en kombo av gravlaks og gravørret, det var digg.😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene spiser sushi til lunsj to ganger i uken.😋😋😋😋 Nam nam nam 🍣🍣🍤🍤 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker godt kombo av røkelaks og røkeørret.😋😋 Ja røkeørret er kjempegodt 😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene smakte en gang en kombo av gravlaks og gravørret, det var digg.😋😋 Ja det høres kjempegodt ut 😊😊👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september Entern skrev (Akkurat nå): Nam nam nam 🍣🍣🍤🍤 Ja røkeørret er kjempegodt 😊😊 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det høres kjempegodt ut 😊😊👍👍 Cassidy Tvillingene synes at laks og ørret utfyller hverandre bra i smak, når man spiser en kombo av de to.😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. september Rapporter Del Skrevet 2. september (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er en Megakul Kopp.♥️♥️ Venter til jeg får jeg 4000.kr av LEGO det er ikke tull er fra insiders poeng. Har nå 26 937 må ha 3063 da innløser mine insidere poeng da til 4000.kr masser herlig lego sett da 🥰🥰😍😍😎😎😁😁❤️❤️ Endret 2. september av MR SPEED Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå