Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Åh, Cassidy Tvillingene forstår, du er katten Findus??😻😻😉😉 Findus beskriver veldig godt personligheten min når jeg er meg selv 100%! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja😆 🤣🤣👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Findus beskriver veldig godt personligheten min når jeg er meg selv 100%! Cassidy Tvillingene Digger Katten Findus, så det er nok derfor vi liker deg så godt også.🥰🥰😍😍🤩🤩😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Katten Findus, så det er nok derfor vi liker deg så godt også.🥰🥰😍😍🤩🤩😻😻 Kreativ og sprø kan jeg bli på godt og vondt. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene Digger Katten Findus, så det er nok derfor vi liker deg så godt også.🥰🥰😍😍🤩🤩😻😻 Det er derfor jeg liker forumet. Her kan jeg være meg selv uten å måtte maksere meg og jeg blir ikke dømt negativt for det.😉 Jeg er både saklig og tøysete. ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (4 minutter siden): Kreativ og sprø kan jeg bli på godt og vondt. Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Det er derfor jeg liker forumet. Her kan jeg være meg selv uten å måtte maksere meg og jeg blir ikke dømt negativt for det.😉 Jeg er både saklig og tøysete. ❤️ Cassidy Tvillingene synes at du har en herlig humor, og vi synes at det er så fint å prate med deg. Du er morsom, og du er også ærlig noe vi setter veldig stor pris på, og så er du veldig klok. og du har masse kunnskap om viktige og interessante temaer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at du har en herlig humor, og vi synes at det er så fint å prate med deg. Du er morsom, og du er også ærlig noe vi setter veldig stor pris på, og så er du veldig klok. og du har masse kunnskap om viktige og interessante temaer.♥️♥️ Takk, det samme! Jeg liker å diskutere og snakke om viktige temaer, men jeg opplever ofte at folk blir veldig fort sure. Det er greit å være uenige, men det hjelper ikke når folk ikke prøver å være saklige.😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Takk, det samme! Jeg liker å diskutere og snakke om viktige temaer, men jeg opplever ofte at folk blir veldig fort sure. Det er greit å være uenige, men det hjelper ikke når folk ikke prøver å være saklige.😉 Cassidy Tvillingene vet hvordan det er, enkelte mennesker tåler rett og slett ikke at man er uenige med dem. Sånn er det både på forumer og i The Real Life. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet hvordan det er, enkelte mennesker tåler rett og slett ikke at man er uenige med dem. Sånn er det både på forumer og i The Real Life. Ja og det er trist. KG er full av folk som må bruke hersketekniker for å få frem poenget sitt. Har også sett personangrep på andre og det irriterer meg mest. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (45 minutter siden): Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å være førstemann til å poste på side 1000 i denne tråden @Maskinfører♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ satt egentlig og tenkte på hvem som skulle utnevnes ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden): 🌹🌹♥️♥️ Ja det tror Cassidy Tvillingene også.😻😻 🌹🌹❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (53 minutter siden): FDV = Fikser du vaskemaskinen? Ja 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Ja og det er trist. KG er full av folk som må bruke hersketekniker for å få frem poenget sitt. Har også sett personangrep på andre og det irriterer meg mest. Cassidy Tvillingene er så enige med deg vi synes også at det er sykt irriterende med sånne brukere. Vi synes at AB er de verste på KG. Og vi synes at det er skikkelig feigt å gjemme seg bak AB når en skal spre eder og galle. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (56 minutter siden): Sover han i sengen? Ja 😻😻 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august @Maskinfører ringt legevakten? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (57 minutter siden): Du har hostet opp blod og det er viktig å ta det på alvor, selv om du nå føler deg bedre. Ville ringt for å fått en vurdering. Det kan være ufarlig, men det kan også være noe som du ikke legger mye merke til nå. Ja vi får se 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja 😻😻 Det fortjener han! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer ❤️ ❤️ satt egentlig og tenkte på hvem som skulle utnevnes ❤️❤️ Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🌹🌹❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes at det er fint at det ble du som er trådstarter som ble poster av innlegg 1000.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er så enige med deg vi synes også at det er sykt irriterende med sånne brukere. Vi synes at AB er de verste på KG. Og vi synes at det er skikkelig feigt å gjemme seg bak AB når en skal spre eder og galle. Ja, men det er nok derfor KG har mye hets. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Ja, men det er nok derfor KG har mye hets. Ja Cassidy Tvillingene synes at både KG, FF og DO har alt for mye hets alle tre forumene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå