Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (32 minutter siden): 1. september blir en tung dag for meg også. Vi kan trøste hverandre den dagen❤️ Kom på at det er i morgen Ja det er det ❤️ Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det er det ❤️ Opp- og nedturer er en stor del av livet💔 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (32 minutter siden): hehe hoho 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (33 minutter siden): Derfor jeg ikke har noen kaker igjen? Ja 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (30 minutter siden): Tuss drømmer om oss! Ja 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): hoho Hvorfor hørte jeg dette? Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja Bare å ta kaker! Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja Tuss er på deg? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Opp- og nedturer er en stor del av livet💔 Ja det er det 💔 føler meg bra skal jeg gå til legen da ? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Tuss er på deg? Nei ligger på rommet til oaooa og sover ❤️😻 han styrer som han vil Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det 💔 føler meg bra skal jeg gå til legen da ? Du har hostet opp blod og det er viktig å ta det på alvor, selv om du nå føler deg bedre. Ville ringt for å fått en vurdering. Det kan være ufarlig, men det kan også være noe som du ikke legger mye merke til nå. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei ligger på rommet til oaooa og sover ❤️😻 han styrer som han vil Sover han i sengen? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august FDV= forvaltning drift og vedlikehold 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): FDV= forvaltning drift og vedlikehold FDV = Fikser du vaskemaskinen? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (22 minutter siden): Lurer på om jeg skal bestille en slik bedramme til Mamma og Pappa neste år grava er ferdig nå fredet 40 år 🕯️❤️ 🌹🌹♥️♥️ Kassettspiller skrev (41 minutter siden): Tuss drømmer om oss! Ja det tror Cassidy Tvillingene også.😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å være førstemann til å poste på side 1000 i denne tråden @Maskinfører♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å være førstemann til å poste på side 1000 i denne tråden @Maskinfører♥️♥️ Dette feires med at jeg vasker huset hans! (Det ble oversvømmelse.) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Dette feires med at jeg vasker huset hans! (Det ble oversvømmelse.) Åh, Cassidy Tvillingene forstår, du er katten Findus??😻😻😉😉 1 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Rapporter Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Åh, Cassidy Tvillingene forstår, du er katten Findus??😻😻😉😉 Ja😆 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå