MR SPEED Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (7 minutter siden): Jeg er bra nå er allergi 😀 Unnskyld @Maskinfører ☹️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (42 minutter siden): Vi alle trenger tilsnakk for et eller annet, meg inkludert. Fy fy slem jente 😜😜 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (49 minutter siden): Ja trenger det 😋 Fy fy slem gutt 😜😜 2 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august MR SPEED skrev (8 minutter siden): Fy fy slem jente 😜😜 MR SPEED skrev (5 minutter siden): Fy fy slem gutt 😜😜 Jeg og @Maskinfører er for like hverandre. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august MR SPEED skrev (3 timer siden): MR SPEED skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er flotte Legobilder.♥️♥️ Maskinfører skrev (6 timer siden): Ja det har vi og dere ? ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har en finlørdagskveld, og vi er glade for å høre at dere har det fint.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 timer siden): God Lørdag @Entern 😀😀 God lørdag 😊😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Entern skrev (1 minutt siden): God lørdag 😊😻 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og faren din har en finlørdagskveld på Lillehammer.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og faren din har en finlørdagskveld på Lillehammer.😊😊🥰🥰 Tusen takk 😊😊 det har vi 😊😊 og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Entern skrev (2 minutter siden): Tusen takk 😊😊 det har vi 😊😊 og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en veldig finlørdagskveld her i Bergen, og vi er glade for å høre at dere har en finlørdagskveld på Lillehammer.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har en veldig finlørdagskveld her i Bergen, og vi er glade for å høre at dere har en finlørdagskveld på Lillehammer.😊😊🥰🥰 Så godt å høre ☘️☘️🍀🍀💚💚 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Entern skrev (Akkurat nå): Så godt å høre ☘️☘️🍀🍀💚💚 Cassidy Tvillingene lurer på om dere skal ha pizza i kveld??🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene lurer på om dere skal ha pizza i kveld??🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕 Nei i dag spiste vi på kinarestaurant 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Entern skrev (Akkurat nå): Nei i dag spiste vi på kinarestaurant 😊😊☺️☺️ Nam Nam, Cassidy Tvillingene Digger kinesiskmat.😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Nam Nam, Cassidy Tvillingene Digger kinesiskmat.😋😋 Det gjør vi også 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Entern skrev (1 minutt siden): Det gjør vi også 😊😊 Det skjønner Cassidy Tvillingene, for kinesiskmat er jo så godt.😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det skjønner Cassidy Tvillingene, for kinesiskmat er jo så godt.😋😋 Ja jeg har vært glad i kinesisk mat i snart 40 år 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Entern skrev (Akkurat nå): Ja jeg har vært glad i kinesisk mat i snart 40 år 😀😀 Cassidy Tvillingene har vært glade i kinesiskmat siden vi var småbarn.😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har vært glade i kinesiskmat siden vi var småbarn.😋😋 Siden jeg gikk i 1. klasse her, jeg var 7 første gang jeg spiste kinesisk mat 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Entern skrev (Akkurat nå): Siden jeg gikk i 1. klasse her, jeg var 7 første gang jeg spiste kinesisk mat 😊😊 Cassidy Tvillingene mener at vi også var cirka 7 år gamle første gang vi smakte kinesiskmat.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene mener at vi også var cirka 7 år gamle første gang vi smakte kinesiskmat.😊😊 Husker fortsatt, fikk frityrstekt svinefilet med sursøt saus og vårruller og er fortsatt veldig glad i begge deler😊😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå