Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja se der ja der har vi forklaringen nå begynte jeg og nyse også 😋😋 Tenk at Tuss også må nyse. Husstøvallergi? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tenk at Tuss også må nyse. Husstøvallergi? Nei han nyser aldri 😻😻 ja det kan nok være det 😋😋 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august @Maskinfører Jeg ønsker å farge noe deler av håret mitt i enten blondt eller svart. Hva burde jeg velge? 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei han nyser aldri 😻😻 ja det kan nok være det 😋😋 Vanlig å hoste av støv, men husstøvallergi kan gi flere symptomer. Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august (endret) Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja nei får vel ordne før a kommer 😋 jeg og tante 😀 Skal tante komme og hjelpe til? Endret 31. august av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Skal tante komme og hjelpe til? Ja hu som var vaskedame på Kongsberg fabrikken 😀 58 år jobba hu der 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): @Maskinfører Jeg ønsker å farge noe deler av håret mitt i enten blondt eller svart. Hva burde jeg velge? Svart og rosa 😀😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja hu som var vaskedame på Kongsberg fabrikken 😀 58 år jobba hu der 😀 Da blir det nok rent og pent. 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Svart og rosa 😀😀 Nei, vil ikke ha så unaturlig farge. Har mørk blondt hår og ønsker å blande med enten svart eller lys blond. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (5 minutter siden): Nei, vil ikke ha så unaturlig farge. Har mørk blondt hår og ønsker å blande med enten svart eller lys blond. Tja blondt hår da 😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Da blir det nok rent og pent. Ja det gjør det 😀 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tja blondt hår da 😋 Da får det bli det! 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det gjør det 😀 Og litt tilsnakk? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Og litt tilsnakk? Ja trenger det 😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Da får det bli det! Ja 😀 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (2 timer siden): Nei jeg har vært dårlig til og med hosta blod ☹️☹️😻😻 Ringe lege vakten ikke vær dum jeg vet å være syk jeg vært det fra 17 år 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja trenger det 😋 Vi alle trenger tilsnakk for et eller annet, meg inkludert. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ringe lege vakten ikke vær dum jeg vet å være syk jeg vært det fra 17 år Jeg er bra nå er allergi 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. august Forfatter Del Skrevet 31. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Vi alle trenger tilsnakk for et eller annet, meg inkludert. Ja 😋 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 31. august Del Skrevet 31. august Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja 😋 Tror jeg må rydde litt i dag også.😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå